hoe avi bestanden samenvoegen VirtualDub!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
931
Ik heb met ImToo dvd to mp4 een film omgezet naar avi bestand.
Nu heb ik 19 avi bestanden die ik kan afspelen met windows media player.
Maar nu wil ik dus deze bestanden samenvoegen.
Met VirtualDub krijg ik het niet voor elkaar. srt!! ed maar die heb ik niet.
 
Dat kan, maar je kan maar 1 bestand tegelijk samenvoegen en niet alle 19 in een keer en dat is jammer, dus kost wel enige tijd. heb tot nu toe geen alternatief gevonden die dat wel zou kunnen.

Open de eerste file, via file>append avi segmend en selecteer hier het tweede deel wat er aan toegevoegd moet worden. Je kan het proberen nog een derde aan toe te voegen op dezelfde wijze, maar of dat lukt?
suc6
 
bedankt voor je reactie

Maar wanneer virualdub open kan alleen video file openen. Wanneer ik file - open video file krijg ik de volgende mededeling:
couldn't ;pcate decomprssor for format divx(divx 4+)
Virtualdub requiers a video for windows (VFW) compatible codec to decompress video. Directshow codecs, such as those used by Windows media Player, are not sutable.

Vraag waar haal ik deze code vandaan!

Misschien voor de duidelijkheid
Ik heb deze
http://www.iphoneclub.nl/3784/mini-r...van-intertoys/ mp4 speler. Om films hierop te zetten zit er een programma aviconverter. Hiermee converteer je dus avi film om vervolgens deze over te zetten op de speler.
 
heb virtual dub maar dan??

hallo allemaal, ik heb virtual dub nu al een tijdje en wil graag 2 video's samenvoegen.

heb al geprobeert met direct stream copy en dan append avi segment maar op die laatste kan ik niet klikken??

waarom niet?:shocked:

kan iemand mij helpen?

groetjes
 
hallo allemaal, ik heb virtual dub nu al een tijdje en wil graag 2 video's samenvoegen.

heb al geprobeert met direct stream copy en dan append avi segment maar op die laatste kan ik niet klikken??

waarom niet?:shocked:

kan iemand mij helpen?

groetjes
Gewoon de 1e avi inladen, zonder aanpassing in de instelling de 2e avi met append toevoegen. Let wel op dat de beide avi's ongeveer dezelfde bitrate moeten hebben.
 
virtual dub

he hartstikke bedankt hij doet het nu, geweldig.

bedankt jackall

groetjes ramon
 
Laatst bewerkt:
virtual dub, geen geluid

He allemaal ik weet nu hoe ik video's moet samenvoegen dat lukt ook, maar als ze klaar zijn dan heb ik geen geluid??

hoe kan dat en hoe krijg ik dat geluid weer terug??

groetjes Ramon
 
@R wolsink,

welkom op Helpmij.:)

Graag even een eigen topic aanmaken voor je vragen. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic oorspronkelijk van 2008, dus niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan