Codec vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iron Goose

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
22
Hey
Heb probleempje met mijn codec. Heb de k-lite codec geinstalleerd maar nu telkens ik een .avi bestand open opent hij altijd in gemaximaliseerd scherm. Ik kan enkel nog Alt + f4 doen om het af te sluiten. Sneltoetsen zoals Alt + Enter werken niet. Het is in eender welk programma van wmp tot power cinema. Elke film wordt op het volledig scherm weergegeven en de 'werkbalken' om door te spoelen e.d. komen niet tevoorschijn. Aan wat ligt dat verkeerde codec? Heb deze op mijn andere PC en alles werkt daar prima. Iemand een idee?
Groetjes IG
 
Zonder codec.

Hey
Heb probleempje met mijn codec. Heb de k-lite codec geinstalleerd maar nu telkens ik een .avi bestand open opent hij altijd in gemaximaliseerd scherm. Ik kan enkel nog Alt + f4 doen om het af te sluiten. Sneltoetsen zoals Alt + Enter werken niet. Het is in eender welk programma van wmp tot power cinema. Elke film wordt op het volledig scherm weergegeven en de 'werkbalken' om door te spoelen e.d. komen niet tevoorschijn. Aan wat ligt dat verkeerde codec? Heb deze op mijn andere PC en alles werkt daar prima. Iemand een idee?
Groetjes IG

Hoi, ben ook niet zo'n licht in die dingen maar bij mij onder wmp 11, ga je naar menu beeld en daar kan je bij videogrootte alles instellen. Het is een beetje tricky om de menus te krijgen als ze er niet staan. Ben dat een beetje kwijt maar je moet rcli naast het pijltje bij afspelen of op het rolmenu daar, maar dat vind je wel. Mazzel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan