Hoe een .dat bestand openen en converteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel38383

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een filmpje via mijn temporay internetfiles gehaald op mn pc gezet en nu wil ik dat openen. Het is een .dat bestand en daarin zit een .avi bestand. Ik kan het .dat bestand niet converteren of openen.

Het einddoel is om het filmpje op youtube te zetten. Wie kan me helpen met het converteren en het afspelen?

Alvast bedankt voor jullie replies!:thumb:
 
Met VCDGear Download zou je moeten kunnen converteren van DAT naar MPEG

VCDGear.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor uw snelle reactie, echter geeft hij het volgende aan:

Could not locate MPEG stream

Wat moet ik nu doen?
 
Misschien heb je een corrupt of beschadigd DAT bestand ?
Dan kan je niet zo veel doen vrees ik.

Als VCDGear het niet kan converteren weet ik geen andere oplossing.
 
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb het filmpje uit mijn tijdelijke internetbestanden gevist en gekopieerd en zo op mijn computer gezet. Ik weet niet of dit goed is, aangezien ik niet zoveel verstand van dit soort zaken heb.

Mischien moet ik de vraag anders formuleren: hoe kan ik een (nieuws)filmpje van rtl4.nl op mijn computer krijgen?

Alvast bedankt.
 
Maar ik heb Anno 1503 en wil graag hem een beetje aanpassen zodat het iets makerlijker word:thumb:
Ik heb toe gelezen op internet dat je dan in de map anno1503 naar data moet gaan en daarna BGuppen, en dan openen met een programma als kladblok of een andere tekst editor. Tot zover gaat het goed, ik verander de prijsen maar dan wil ik hem opslaan en dan geeft die aan ''kan het bestand C:\Program Files\ANNO 1503\Data\BGuppen.dat niet maken. Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd.'' dan doe ik OK, en dan kan ik hem ''opslaan als'' maar als ik hem dan wil overschrijfen met de huidige BGuppen dan zegt die ''BGuppen.dat bestaand al. Wilt u het vervangen?'' dan doe ik ja. Dan komt er te staan ''BGuppen. Dit bestand heeft het kenmerk Alleen-lezen. Probeer het opnieuw met een andere bestands naam. Dan doe ik BGuppen2 als bestands naam en dan komt er te staan '' C:\Program Files\ANNO 1503\Data\BGuppen2.txt. U hebt niet de juiste machtiging om bestanden op deze locatie op te slaan. Neem contact op met de beheerder om de juiste machtigingen te krijgen. Wilt u in plaats van deze map de map Documenten gebruiken?''

wat moet ik doen om het wel te kunnen veranderen.:(

GR
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tappie
dit is een topic van 2008.
erg oud dus.
maak even een nieuwe vraag voor jou probleem.
deze sluit ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan