Halfgroenbeeld na publiceren project (windows movie maker)

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovanderhaar

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2007
Berichten
17
Hallo,

Ik heb zojuist een "project" gemaakt in windows movie maker. Vervolgens heb ik deze "gepubliceerd naar deze computer". Als ik de video nu afspeel dan zie ik in de bovenste helft van men beeld hetgeen dat ik zou moeten zien alleen dan een beetje vervormd (omdat het het halve beeld is)... Het onderste deel van het beeld is een groen blok.

Waar ligt dit aan???


De film bevat verschillende bestandjes van het formaat .avi ... de uiteindelijke film wordt door windows movie maker geconverteert naar .wmv (weet niet of deze info evt van belang is)... Ook zitten er stukjes muziek van .mp3...
 
Het kan zijn dat WMM zich verslikt in die verschillende formaten. Probeer je audio eerst om te zetten naar .wav enn voeg ze dan pas toe. Als dat nog niet werkt kun je proberen die AVI's eerst naar .wmv om te zetten. Check en vergelijk daarbij ook de afmetingen van die AVI's en je WMM-projekt.
Maar eerst zou ik een proef-projekt van een paar .wmv bestandjes maken, en dat uitvoeren. Het kan namelijk zijn dat WMM gewoon niet goed meer werkt. Daar doe je trouwens weinig aan..
 
Heb zojuist het één en ander geprobeerd en ben er achter wat het probleem was.
De afmetingen waren niet allemaaal hetzelfde. Beetje stom want als ik de film afgekeken had dan had ik geconstateerd dat het allerlaatste deel wel helemaal getoont werd (deze had nl een grotere afmeting dan de rest).. Heb nu de afmetingen gelijk gemaakt en het is nu zoals het zijn moet.

Bedankt voor je reactie vandahl


Groeten, Marco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan