bestanden delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmaarrkk

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2006
Berichten
234
hey ik zit hier thuis in een netwerk van 9 personen en ik kan wel gewoon hun mappen bekijken en bestanden delen maar zij bij mij niet. krijgen dan een foutmelding dat ze neit de juiste rechten hebben maar op 1 map kunnen ze wel op:S.. en ik heb ze allemaal o pdezelfde manier geshared dus ik snap het probleem niet.
weet iemand heir raad mee?

mvg
mark
 
gebruik HFS , echt handig je sleept je bestanden, je gaat naar de browser en typt z'n IP, dan kan je ales met 1 MB downloaden, maar binnen het netwerk weliswaaR.
 
Hallo,

Ben zelf ook aan het poging doen. Staat bij iedereen de bestanden gedeeld? Bij mij nu wel, maar NOG geen intern contact :(

Groetjes,
Carla
 
Hoi!

ik weet wel wat van delen/beveiligen af. tenminste als je met xp werkt... met wel besturingsysteem werk je?

groeten Bert-Jan
 
yessss graag :)

Hallo Bert-Jan,

Als dat via de MSN mag? Praat wat makkelijker, want ik heb al van alles geprobeerd maar schiet niet op. Mijn msn is tcrccr@hotmail.com. Ik sta offline maar kom er maar door hoor.
Zal ik intussen proberen decomputer de andere dus weer zichtbaar te krijgen. Was gister even van de computer af, en gelijk weer geen beeld grrrrr

Groetjes en hartstikke bedankt
Carla
 
ALs je hier eens vermeld wat je allemaal gedaan hebt,en welke windows versies je erop hebt,heb je kans dat we er zo uit zijn,maar nu na 5 berichten weet niemand nog niets..
Mocht je al op msn bezig zijn beschouw dit als niet gelezen.
 
Hallo Bert-Jan,

Als dat via de MSN mag? Praat wat makkelijker, want ik heb al van alles geprobeerd maar schiet niet op. Mijn msn is tcrccr@hotmail.com. Ik sta offline maar kom er maar door hoor.
Zal ik intussen proberen decomputer de andere dus weer zichtbaar te krijgen. Was gister even van de computer af, en gelijk weer geen beeld grrrrr

Groetjes en hartstikke bedankt
Carla



heb je toegevoegd spreek je nog wel erover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan