Hoe kan ik ..........

Status
Niet open voor verdere reacties.

ANTON2205

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Berichten
6
Beste mensen,
Ik ben nieuw op dit forum hier, en een echte computerstuntel. Ik kan een videofilm maken, en die met NERO (via MPEG) omzetten op dvd. Graag wil ik weten hoe ik losse plaatjes uit mijn films kan halen om die als foto te behandelen, en hoe ik mijn films van een logo (bijv. in een hoek) kan voorzien, wat de hele film zichtbaar blijft.
Gaarne hulp, waarvoor al vast mijn verpletterende dank.
Anton
 
Welkom op 't forum!
:)

Als U de film opd DVD kunt zetten is 't toch simpel om met een DVD-player screenshots te maken,
en deze later verder in een foto bewerkings programma om te zetten?

Een logo in een film opnemen heeft iets met beeldrecht te maken,
ik weet niet of dit zo eenvoudig is.
Vaak zijn daarvoor specifieke videoprogramma's voor nodig.
Misschien wintips.filmt.nl?

http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/dv.htm

:)
 
Download side : Tucows aanklikken =>

http://www.tucows.com/software.html?t=689&pf=win

=> Audio en Video => Video => DVD players.

Ik heb AVS DVD player gekozen, omdat 't freeware is.
Met deze dvd player kun je waarschijnlijk screenshots maken.
Anders een andere proberen.

dvd.jpg


:)
 
Beste mensen,
Mijn vraag is ten dele opgelost, maar ik zit nog met een probleem. Hoe kan ik mijn logo in een DVD toevoegen. Ik zet films van mijn videocamera om in DVD, maar ik zou graag mijn logo toe willen voegen in een van de hoeken. (wat dus de hele film blijft staan). Dit is blijkbaar niet eenvoudig, maar weet iemand misschien hoe ik dit kan doen ?
Alvast bedankt.
Anton
 
Beste mensen,
Mijn vraag is ten dele opgelost, maar ik zit nog met een probleem. Hoe kan ik mijn logo in een DVD toevoegen. Ik zet films van mijn videocamera om in DVD, maar ik zou graag mijn logo toe willen voegen in een van de hoeken. (wat dus de hele film blijft staan). Dit is blijkbaar niet eenvoudig, maar weet iemand misschien hoe ik dit kan doen ?
Alvast bedankt.
Anton

Met een video montage programma zoals bv. Ulead Video Studio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan