Audio uit film halen,inkorten,bewerken en opslaan als; wav/mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ral0606

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
12
Hey beste mensen,
ik heb een vraagje en hoop echt dat ik hier een goed antwoord kan krijgen,ben nog maar een week of twee aan 't googelen op zoek naar...
Ik ben op zoek naar een niet al te moeilijk maar eigenlijk ook wel weer een beetje een professioneel programma waar ik de mogelijkheid heb om dvd,video,films in te laden en wil hier dan alleen de audio uit halen en deze 't liefst op kunnen slaan als wav.
Zou makkelijk zijn als ik dan ook nog een s met datzelfde programma de audio kan verknippen en dan op te slaan.
De bedoeling en waarvoor ik 't wil gebruiken is om zo zelf sampletjes te maken en deze daarna gebruiken in een sampler uiteraard na deze wat geknipt en geplakt te hebben.Ik wil bijvoorbeeld 't geluid opslaan als iemand valt,bijvoorbeeld de klap ervan of alleen de zucht van degene op dat moment of bijvoorbeeld 3 woorden uit eenzin of een groet naar iemand ofzo,maakt niet wat,een lamp die kapot valt of een deur die klappert,enz.enz.
Dus audio uit film halen liefst meteen met zelfde programma bewerken,
uiteindelijk wav hebben,liefst niet te moeilijk,liefst wel pro,

gr.Ral0606
 
daar kan je DVD Audio Ripper voor gebruiken die zet de geluidsbestanden om in wav. of mp3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan