filmpje v fotocamera gaat niet naar pc????

Status
Niet open voor verdere reacties.

kikki

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
4
Ik heb op vakantie foto`s en filmpjes gemaakt met mijn canon ixus65...nu zijn alle pics
en filmpjes op piacasa gegaan behalve het laatste "lange" filmpje!!!
Hoe krijg ik dit grote bestand nu ook op de pc??
Hopelijk kan iemand mij dit in duidelijke taal vertellen!!
 
Hallo

Je kan naar start ---- Deze computer ----- daar je camera opzoeken ----- en dan het bestand slepen naar de map waar je de video wil hebben.

hoop dat je het begrijpt
 
Ja het is gelukt.....mischien weet jij ook hoe ik mijn videofilmpje wat lichter kan krijgen die is nogal in het donker opgenomen...zijn daar programma`s voor??
 
Afhankelijk van de extensie [avi, mpeg, etc.] van het filmpje, kan dit bijvoorbeeld met Windows Moviemaker....
 
Het is een avi filmpje en ik kan in moviemaker geen beeldinstellingen vinden??
Waar zou ik dit kunnen vinden?
 
Aarrrrrrrgh....! SORRY!
Je kunt inderdaad veel doen met Moviemaker [en ik meende ook het verbeteren van brightness en contrast], maar ik kan het nu zelf ook niet vinden....:eek::eek::eek: ik ben zeer beschaamd...

Download VirtualDubMod hier: http://virtualdubmod.nl.malavida.com/d472-gratis-downloaden-windows

Open het videobestand, ga naar filters, klik op "add", klik op "brightness/contrast, stel deze iets hoger in, klik onder "video"op "direct stream copy", en ga naar "bestand" > save as.... vervolgens wordt de film herbewerkt.......
 
Hoi daar ben ik weer, Nou ik heb het gedownload maar dan begint de ellende...van

Map uitpakken alle bestanden uitpakken...heb ik gedaan in mijn documenten...nu staan al die vakjes daar en kan ik er nog niks mee....jaja ik doe weer iets fout...toch wil ik het wel voor elkaar krijgen....met uw hulp??? hahaha

Ik zal eerst al die bestandjes ineen moeten zien te krijgen en ik neem aan dat ik van daar uit naar mijn video kan gaan om het filmpje te kunnen bewerken?

Hopelijk is mijn probleem duidelijk, Kan wel al veel op de pc..maar dit is allemaal weer zo nieuw!!! Bedankt alvast!
 
Ga naar Verkenner en maak daar mee op je C: schijf een map VirtualDuBMod aan.... Kopieer het zip bestand naar die map en pak het daar uit...
Door 2x op VirtualDuBMod.exe in die map te klikken [file van ongeveer 900 Kb], start je de toepassing...
Je kunt vanzelfsprekend ook een snelkoppeling naar je bureaublad maken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan