probleem importeren exporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stridtie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2008
Berichten
2
Ik weet niet of ik in dit bord goedzit zo niet mijn excuses.
Maar hier mijn probleem.

Het zit zo dat ik voor het school een filmpje moet maken dat is nu niet echt mijn probleem, maar ik had al een deel gemaakt in flash zodat ik dat op school allemaal niet meer moest doen en ook andere mensen hebben dit gedaan omdat het makkelijker was.
Maar nu is het probleem dat ik mijn bestand niet kan importeren naar premiere.
Ik heb ik flash (bijna) alle bestandjes afgegaan voor het exporteren. Sommige gingen maar als ik het exporteerde naar Premiere beweegde mijn beeld niet en andere bestandjes kon ik niet gebruiken omdat er iets iet is met mijn flash player ofzo.

Ik weet niet wat het probleem is en aangezien we op school niet veel gerwerkt hebben met premiere heb ik dus heel weinig kennis over het programma premiere.
Hoeplijk kunnen jullie mij helpen.

btw: ik heb in mijn flash bestand gewerkt met library en scences. Zo dat daarmee iets te maken kunnen hebben?
 
Je moet in Flash je filmpje zien te exporteren als .flv of als .swf bestand. Daarna moet het nog een keer worden geconverteerd, het beste naar het DV-AVI formaat. Dan kan met de gratis Super converter. Voor behoud van kwaliteit is het belangrijk dat de afmetingen van de film in Flash 720 x 576 pixels zijn. Het DV-AVI formaat kun je importeren in Premiere.

http://www.erightsoft.com/Superdc.html
 
Laatst bewerkt:
ik ben op die site geweest en ik heb gezien dat het alleen geschikt is voor window.
Ik heb geen windows maar mac. Ik heb verder gezocht op internet maar niets gevonden tot zover ik nu zie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan