Ondertiteling op wit instellen met WinAVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
214
Hallo mensen van Helpmij.nl

Ik heb een film van allemaal .vob bestanden en die wil ik naar een .mpg bestand converten. Daarvoor gebruik ik WinAVI Video Converter. Het werkt allemaal heel goed. Alleen is de ondertiteling in het roze/oranje. En ik weet niet hoe ik het in normaal kan instellen. Ik heb het codec pack van K-Lite Full. Ik heb al een beetje zitten kijken daar maar ik kon het niet goed vinden. Weet iemand hoe ik de ondertiteling gewoon op wit in kan stellen?

Alvast heeel erg bedankt:thumb:
Groetjes, Jossie
 
Dat heeft waarschijnlijk niets met K-Lite codepack te maken.
Die zorgt er alleen voor dat alles goed wordt weergegeven.

Je moet bij het maken van het .mpg bestand kijken bij alle instellingen.
Als je in WinAVI verder niets aan instellingen voor subtitles kunt vinden zul je denk ik een
programmatje moeten nemen.
Er is tenslotte genoeg keuze op het internet :)
 
Als je in WinAVI verder niets aan instellingen voor subtitles kunt vinden zul je denk ik een
programmatje moeten nemen.QUOTE]

Oké ik zal even zoeken. Maar het probleem ook is dat het van NTSC naar PAL moet. En ik had dat al geprobeerd met Nero. Maar dan zijn de fps niet helemaal meer goed. En met WinAVI lukte dat wel goed. En natuurlijk is het probleem dat de ondertiteling ook meemoet. En ik kan me herrineren van vorige keren dat er maar weinig programmetjes zijn die ook de ondertiteling meenemen. Daarom was ik heel blij toen ik eindelijk WinAVI had gevonden. Maar als jullie toevalig al een ander programma weten kunnen jullie het dan even zeggen. Ik zal alvast van google;)

Dankje:D
 
sorry!! mensen

ik heb niet goed gekeken... ik kan het wel instellen bij WInAVI. Als je op de stream klikt bij advance. Dan zie je daar puntjes staan en daar moet je op klikken en dan kan je alles instellen:D
sorry voor het ongemak:D

toch bedankt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan