mijn geluid klinkt alsof het uit een blikje komt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2008
Berichten
2
Help
Het geluid van mijn pc klinkt alsof het uit een blikje komt.
Als ik een gewone cd luister op de pc met windows mediaplayer dan is het geluid goed.
Maar luister ik naar geluid via nederland fm of iets uit mijn bibliotheek van mediaplayer dan lijkt het wel of de helft van het geluid weg is en of ik in de kelder zit.
Wie weet raad.
 
Een radiozender gebruikt een eigen bestandsformaat. Klik in WMP11 rechts op de bovenste zwarte balk, dan Extra, Opties dan tabblad Bestandstypen. Klik alle hokjes aan, zodat WMP11 de standaard-speler wordt voor de streaming-formaten. (Muziek uit je bibliotheek is misschien ook hierdoor opgelost.)
 
boeing
Ik heb alle blokjes in de wpm gekontroleerd, ze stonden allemaal al aan. Ik heb daarna de blokjes een keertje uit en opnieuw aan gezet. Resultaat blijft het zefde. Geluid is niet om aan te horen

Jack
 
Een idee: Staat in de instellingen van je geluidskaart misschien de microfoon aan? Hierdoor kun je zgn. feedback krijgen, waardoor je geluid kan gaan klinken als jij omschrijft.

Ga naar Start > Configuratiescherm > Geluiden en audioapparaten > Bij Audio/standaardapparaat klik je op Volume, en in het nieuwe schem klik je Opties, Eigenschappen, zet je een vink voor Opnemen, en klik je [OK]. In het nieuwe scherm kun je bij Microfoon de vink weg halen. Je kunt deze stap evt. herhalen, nu niet bij 'Audio' maar bij 'Spraak'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan