DVD speelt niet af op DVD speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nompie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2008
Berichten
4
Ik heb een DVD gekopieerd met DVD shrink. Op mijn computer speelt hij gewoon af, maar op mijn DVD speler niet. Ik krijg de melding "no disk". Ik heb al verschillende soorten DVD's geprobeerd (+R -R +RW). Ik heb ook al een lagere snelheid geprobeerd, maar niets heeft tot nu toe geholpen.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan of wat ik moet doen, zodat het wel lukt??

Gr.
Nompie
 
Kijk eens in de handleiding van je dvd player of deze wel gebrande + - R of RW afspeelt,zo niet lukt het dus niet of een andere aanschaffen.
 
Mijn DVD speler kan alle soorten DVD's spelen. Daar kan het dus niet aan liggen.

Evt. nog andere suggesties??
 
dvd speelt niet af op dvd speler.

Hallo Nompie.


Heb je de dvd ook afgesloten want als je hem met dvd shrink brand sluit hij niet automaisch af.
Dus dit moet je even zelf doen.
En als je dit gedaan hebt dan zal hij wel afspelen in je dvd speler.
Je zegt dat hij het wel doet in je pc, nou dat kan wel kloppen want een dvd die opgenomen is en niet afgesloten zal wel in de brander afspelen.
Want als hij niet afgesloten is kan je er altyd nog iets bij zetten.
Dus even afsluiten en dan zal hij het wel doen.


Groeten Cees.
 
Thnx Cees. Maar hoe sluit ik hem af. De DVD komt er automatisch uit en het programma geeft aan dat de DVD met suc6 is gekopieerd.
 
Thnx Cees. Maar hoe sluit ik hem af. De DVD komt er automatisch uit en het programma geeft aan dat de DVD met suc6 is gekopieerd.

Brand je met Nero, dan een vinkje plaatsen bij "schijf sluiten".

Grtz.
 
dvd speelt niet af.

Hallo.
Als je nero hebt en die opstart dan kan je hem volgens mij ook afsluiten.
Dus dvd erin doen en dan kijken of je hem af kunt sluiten.
Gewoon even proberen.

Groeten Cees.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan