Dvd'tje rippen en bewerken: schijnt toch lastig te zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rockflower

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
3
Lieve mensen,

Vind het erg vervelend dat ik dit mooie forum moet bevuilen met de zoveelste domme vraag, maar het is iets wat me al dagen, zo niet, WEKEN bezighoud...

Ik heb als soort projectje Disneynummers ingezongen en zou hier graag de originele clip achter willen zetten. Tot hier begrijp ik het gelukkig nog. Ik heb alle Disneydvd's origineel, dus illegaal is het in principe niet. Ik heb AoA Dvd ripper gedownload en probeer op Windows Movie Maker én Pinnacle deze filmpjes te maken.

Maarrr.... bij WMM krijg ik een groene balk onderin en bij Pinnacle krijg ik mijn muziek niet onder het filmpje, deze doet het gewoon helemaal niet. Dit is denk ik de bescherming van copyright blablabla.

Weet iemand hier HOE ik er voor kan zorgen dat ik mijn muziek en filmpjes op elkaar kan zetten en ze zo op Youtube tentoon kan stellen?
Help mij aub, want onderhand ben ik er een beetje moedeloos van geworden, hahaha.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Liefs,
Tess
 
En toch blijft die groene balk, die minstens het halve beeld in beslag neemt. Hebben nog meer mensen hier ervaring mee?
Wat doe ik fout?
 
Dan weet je dus dat het niet de beveiliging van de DVD is. Dan zit het dus in de programma's die niet goed omgaan met het aangeboden materiaal. Wellicht Adobe Premiere een idee ?
Of Ulead Videostudio ?
Weet niet of ze probeerversie's hebben (neem aan van wel), maar dan heb je de bekendere wel gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan