Meerdere cd's per album als één album laten zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

htfaber

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Berichten
20
Dit gaat om Windows Media Player 11;

Mijn probleem laat zich het beste zien als je mijn mediabibliotheek ziet (zie plaatje).

Ik zoek een manier dat ik alleen het album zie en niet de losse cd's. Als ik dan op het album klik wil ik pas zien dat het album uit 3 cd's bestaat.
Dit maakt mijn mediabibliotheek veel overzichtelijker dan nu het geval is. Heeft iemand voor mij een oplossing?
 

Bijlagen

  • WMP probleem.JPG
    WMP probleem.JPG
    97,6 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad die thread al doorgelezen, maar daar staat mijn antwoord niet in.

Terugkomend op jouw reactie: Een cd is niet automatisch het album. Er zijn dubbel cd's en ook albums met drie cd's. Nu worden alle losse cd's laten zien, terwijl ik liever alleen het album zie.

Vergelijk het met een tafel waar al je cd-hoesjes liggen. Je ziet dan de hoesjes, niet alle losse cd's. (Mocht het niet duidelijk zijn waar ik het over heb; het bijgevoegde plaatje maakt duidelijk waar ik het over heb.)

Een oplossing zou zijn om de tracks anders te nummeren;
cd 1; 101, 102, 103, 104 etc
cd 2; 201, 202, 203, 204 etc
cd 3; 301, 302, 303, 304 etc.

Ik vraag me af of er niet een eenvoudigere/elegantere oplossing is.
 
Laatst bewerkt:
Terugkomend op jouw reactie: Een cd is niet automatisch het album.
Mmm...dat zal toch niet zo vaak voorkomen? En dan nog, WMP11 sorteert in de titel keurig op CD1, CD2 en CD3. Jij wilt meer begrijp ik. Maar als je met de hand een andere sortering aanbrengt, zal WMP11 toch zijn eigen sorteermethode handhaven, ben ik bang.
 
Ik kan ook niet zeggen dat het nu echt een groot probleem is. Ik heb alleen vrij veel dubbel- en triple cd's dus dat maakt het wat rommeliger.

Misschien iets voor WMP 12...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan