Ondertitels in film lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twannieboy

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Berichten
161
Hallo,
Ik heb met het programma VobSub ondertiteling in een avi film gezet.
Dat ging allemaal goed en toen hij klaar was kon ik de film met ondertiteling zien.
Toen had ik het op dvd gezet voor onze porteble dvd speler voor in de auto. Die kan avi afspelen, het is niet voor in de dvd speler want die kan dat niet. En toen deed ik hem dus in de porteble en toen was de ondertiteling ineens weg...:eek: Dus op een of andere manier was het toch niet goed gegaan, maar ik weet niet waarom.
Kan iemand mij helpen?
 
Hoe heb je die AVI precies gebrand, want dat is denk ik je probleem!
 
Laatst bewerkt:
met virtualdub kan je in een simpele manier de subs inbranden in de avi.
die nw avi kan je dan gebruiken voor in de auto.
 
Hoe heb je die AVI precies gebrand, want dat is denk ik je probleem!


Ik heb het met nero gedaan. Ik kon niet op dvd-video branden doen want daar kon geen avi in... dus toen heb ik maar data gedaan. Toen hij klaar was deed hij het dus wel op de porteble maar dan zonder ondertiteling
 
ondertitels permanent toevoegen lukt bij mij ook niet!

Ik heb window`s Vista en doe veel met film`s, alles gaat goed, behalve ondertitels permanent toevoegen aan mijn film zodat ik het met nero kan branden, heb vobsub al geprobeerd maar lukt mij niet, wie heeft ook voor mij een goeie oplossing, ben er al een poos mee bezig.
 
Ik heb window`s Vista en doe veel met film`s, alles gaat goed, behalve ondertitels permanent toevoegen aan mijn film zodat ik het met nero kan branden, heb vobsub al geprobeerd maar lukt mij niet, wie heeft ook voor mij een goeie oplossing, ben er al een poos mee bezig.

Je kan het beter met Virtual Dub doen, dan moet je ff op deze site kijken: http://www.duken.nl/content/view/405/5/

Daar staan de uitleg!! Succes!!
 
Alvast bedankt voor je tip. Ik heb die uitleg van duken uitgeprint en ga deze dagen even kijken of het werkt.
 
Ik heb alles gedownload zoals beschreven, maar als ik een film wil toevoegen krijg ik de (fout)melding:

Couldn`t locate decompressor for format 'XVID'(unknown). Virtualdub requires a video for Windows compatible codec to decompress video. DirectShow codec`s, such as those used bij W.M.P., are not suitable............

Wat gaat er fout????????

Kan iemand mij helpen??????
 
Vind je het erg dat het een dvd bestand word?
Zoniet dan kun je convertxtodvd gebruiken.
Daar kun je De film converteren,subs toevoegen
en ook nog eens branden;) Alles bij elkaar ong
2 uurtjes werk en het meeste w8 je gewoon.
 
vrij simpel , je hebt niet (de juiste) xvid codec geinstalleerd.
Download hier: http://www.xvidmovies.com/codec/

P.s. als je in virtualdub bij de filters de txtsub plugin hebt, kan je in die handleiding de stappen naar ssa conversie overslaan.
Met die plugin kan je namelijk de srt files importeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de codec`s er op gezet en alles stap voor stap doorlopen, alles ging goed, nu wilde ik de film bekijken voordat ik ging branden en wat zie ik tot mijn verbazing: Géén ondertiteling.....................
wie of wat kan mij nu nog verder helpen?????
 
het is gelukt............ eindelijk!!!

Mijn eerste film zelf met de ondertiteling gemaakt!!! Mag ik jullie bedanken voor alle goeie raad !!!!!!!

Mocht de ondertiteling niet helemaal gelijk lopen met de film, kan ik dat ook zelf oplossen???
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan