1 dvd met meerdere talen

Status
Niet open voor verdere reacties.

meltemm

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Berichten
10
Hoi,

Ik had een vraag. Ik wil een dvd branden, shrek the third. Maar ik wil het op twee manieren kunnen kijken, ik wil en de engelstalige versie en ook nederlands gesproken voor de kinderen. Maar weet nie hoe het moet kan iemand mij helpen. Dus net zoals de orginele dvd's dat je zelf kunt kiezen of je nederlandstalig of engelstalig wilt kijken.

anyone plz??

thanks anyway
 
Als er meerdere talen op de te brnaden dvd stan gaat dat automatisch.

Als er slechts één taal op staat zal het niet lukken.
 
Hoi Wim,

wat bedoel je eigenlijk?
kan ik niet en de nederlandstalige en de engelstalige film op 1 dvd zetten?

ik bedoel dus dat ik zelf zo een dvd wil branden. net zoals op een originele dvd.
 
Op een originele DVD staat de film er niet twee keer op, maar er staan twee taalbestanden op. Als je dat zo wilt doen, dan moet je dus het origineel dat ook hebben.
 
oh ok, dus dan moet ik de originele film hebben en de nederlanse taalbestand??
Maar hoe doe ik dat dan?? ik bedoel kun je dat zo downloaden??:confused:
thanks...
 
Laatst bewerkt:
Er zijn ook kopieën met meerdere taalbestanden. Dan moet je even op zoek, bijvoorbeeld op nieuwsgroepen of P2P.
 
dus je hebt de film gedownload en wilt er dan 2 talen bij habben? dat heb ik dus ook :)

maar als je van een originele dvd die 2 talen wilt hebben moet je hem gewoon branden, met CloneDVD ofzo. pakt ie allebei de talen automatisch mee!
 
Bedankt voor je reactie, maar alsik nu een film download die engel gesproken is, hoe kan ik dan de nederlands taal (audio) er bij downloaden? Moet ik dan apart downloaden en zoja van waar? Welk bestand moet ik zoeken? Heet dat dan audio ofzo??
En hoe bedoel je dat ik als ik het van een originele film doe dat ik het moet branden met clonedvd? Bedoel je dat als ik een originele film brand van een originele dvd die ik uit de winkel heb gekocht, dat hij dat automatisch doet???



dus je hebt de film gedownload en wilt er dan 2 talen bij habben? dat heb ik dus ook :)

maar als je van een originele dvd die 2 talen wilt hebben moet je hem gewoon branden, met CloneDVD ofzo. pakt ie allebei de talen automatisch mee!
 
ja dat bedoel ik precies ja, dan zou hij dat automatich doen, maar het antwoord op die andere vragen moet ik je helaas bijna allemaal schuldig blijven,

ja kan met authoring, hoor ik net, alles los van elkaar zetten ofzo, ga dr ook morgen naar kijken:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan