Windows Movie Maker en Pinacle studio 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yentl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Berichten
2
He allemaal,

Ik zit met een klein probleempje, ik ben aan het knutselen geslagen op mijn pc, wil graag videotjes maken maar op een of andere vage reden wil dit maar niet lukken. Ik heb Movie Maker en studio 10 en met beide programma's krijg ik het niet voor elkaar.

Bij de movie maker krijg ik elke keer de foutmelding :

"Windows Movie Maker kan de film niet in de opgegeven locatie publiceren. Controleer of e orginele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor publicatie nog beschikbaar is, en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is. Probeer het vervolgens opnieuw"

Nu zijn de bestanden die ik gebruik afkomstig van een externe harde schijf en wil ik mijn filmpje opslaan op mijn interne drive (C in dit geval) Nou die interne drive kan niet zomaar verdwenen zijn,en voldoende ruimte heb ik ook... En die externe drive die is hier dag en nacht aangekoppeld. Elke keer als ik dit probeer krijg ik de zelfde melding. Ook als ik het met studio 10 probeer slaat het programma vast.

Zijn dit foutjes die door Vista komen of is er iets anders aan de hand? Als er iets anders aan de hand is kan ik dit dan zelf makkelijk oplossen???

Suzanne
 
Om met Windows Movie Maker te beginnen: wat wil je precies waar opslaan? Je kunt in WMM een project opslaan (dat is geen film).
Of je kunt op de harde schijf, of een CD/DVD, een film opslaan, dat wordt dan een film (wmv-bestand) na het encoderen.
 
Laatst bewerkt:
Hoe groot gaat de film worden en is je harddisk soms FAT32 geformatteerd?
FAT32 kan namelijk geen grotere bestanden aan dan 4 Gb.
 
Ik wil een wmv file opslaan (dus geen project) en dan op mijn C-drive, en het is een klein videotje ongeveer 1 min van fotos aan elkaar. (dus bij lange na niet 4 GB) wilde deze maken voor op mijn hyves...


Om met Windows Movie Maker te beginnen: wat wil je precies waar opslaan? Je kunt in WMM een project opslaan (dat is geen film).
Of je kunt op de harde schijf, of een CD/DVD, een film opslaan, dat wordt dan een film (wmv-bestand) na het encoderen.
 
ik heb hetzelfde... hoe lang je filmpje ook is of wat je er ook in hebt.. hij kan het niet opslaan:S:S is hierwat aan te doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan