bekijken van camera fimpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ard Jacobs

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Berichten
12
Hallo, Ik wil mijn fimpjes die ik gemaakt heb met mijn camera bekijken met windows media player. Dat lukt niet meer, eerst wel. Hij geeft nu aan:Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is mogelijk opgemaakt met een niet-ondersteunde codec, of de beveiligingsinstellingen voor het Internet op de computer zijn te hoog ingesteld. Pas de beveiligingsinstellingen van de browser aan en probeer het opnieuw.
 
Beste Mikeo,

Hartelijk dank voor je reactie.
Ik heb k lite codec pack 3.7.5 basic, standaard en full gedownload. Daardoor heb ik weer beeld en geluid. Alleen soms heel soms hapert het beeld even of staat het even stil. Heb je daar ook nog een oplossing voor?
 
Heb je de fimpljes eerst gekopieerd naar je harddisk of speel je ze af terwijl ze nog op de camera staan.
 
Laatst bewerkt:
Zijn het grote filmpjes qua bestandomvang en wat is de extensie van de filmjes. AVI/MPEG etc.

Heb je de problemen ook met andere filmpjes van een andere bron of alleen van deze camera.
 
het kunnen bestanden zijn van een aantal seconden tot een aantal minuten. volgens mij zijn het mod bestanden. De filmpjes komen van mijn JVC camera. Ze zijn dus nu wel te zien in windows media player.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan