Flash Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janette

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Berichten
14
Hallo,
Ik heb een probleem met het installeren van flash player. Zodra ik op downloaden klik, krijg ik: Downloaden mislukt. Ga naar www.adobe.com/go/tn_19167. Ik heb al van alles geprobeerd, maar kan het probleem niet oplossen. Is er iemand die mij verder kan helpen.

Groet,
Janette
 
Heb je een nieuwe browser? Als je een oude browser hebt kun je hem updaten, vaak zijn dan de problemen met Flash meteen verholpen.

Om te zien of je browser verouderd is kun je kijken bij Help - Online ondersteuning (of Controleren op updates).
 
Ik heb Windows Internet Explorer 7. Dat is toch niet te oud???
Ik heb er verder weinig verstand van hoor. Maar heb Flash Player nodig voor het werk.
Misschien nog een andere goede tip?

Groet,
Janette
 
Heb je al geprobeerd om de oude Flash player te verwijderen, en Flash opnieuw te installeren?
 
Er staat niks aan oude software meer op de pc van Flash Player. Het vreemde is ook dat ik het oude nooit verwijderd heb, maar dat zou een collega die in het verleden mijn pc gehad heeft wel gedaan kunnen hebben!

janette
 
Misschien is de oude Flash player niet compleet van het systeem verwijderd. Heb je ook geprobeerd om de Adobe Flash uninstaller te draaien?
 
Heb zoals je net zei, de adobe flash uninstaller gedownload en erover heen gehaald. Meerdere malen zelfs. Hij blijft wel steeds bestanden zien die eruit worden gehaald, maar ook steeds dezelfde, dus snap er nu helemaal niks meer van. Zie je het nog zitten om me eruit te helpen??
Groeten Janette
 
Het zit niet mee :( Voordat je de Flash uninstaller draait moeten ALLE programma's zijn afgesloten. Leeg ook de vuilnisbak en als je Messenger hebt zet deze dan helemaal uit (door met de rechtermuisknop op het icoon te klikken en "uitzetten" te kiezen). Dan zou hij alles eraf moeten kunnen krijgen.
 
Nee het zit inderdaad niet mee:(
Heb echt gedaan wat je allemaal zei, en toch blijft hij die foutmelding geven.
De foutmelding is tn_19167. Kan het misschien zo zijn dat er ergens een beveiliging of iets in de weg zit. Heb de Pc ook alweer opnieuw opgestart, maar ...... de foutmelding blijft komen!!
Groetjes Janette
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan