help ik ziet het niet meer zitten met deze pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

hora

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Berichten
16
de pc doet heel raar als ik hem start zodra hij bij de buroblad is schijnt er een bericht van je wordt afgemeld windows wordt afgesloten en ik heb hem een tijdje zo gelaten en elke keer start hij opnieuw op en weer afgemeld


hoe kan ik dit verhelpen weet iemand het help help help aub
 
Kan je wel in Veilige Modus komen?

Zo ja, kies daar dan voor de laatst werkende configuratie.
 
Hoi,

Misschien als je cdrom xp hebt met een sp2 erop dan kan je via de cd-rom repareren.

Modag
 
Hoi,

Als je z'n cd-rom hebt zal je daarvan op moeten starten en dan voor de optie reparatie kiezen.
Maar dat is alleen wanneer sp 2 erop staat.
Je komt ook de bios niet in ?

Modag
 
Hoi,

Als je z'n cd-rom hebt zal je daarvan op moeten starten en dan voor de optie reparatie kiezen.
Maar dat is alleen wanneer sp 2 erop staat.
Je komt ook de bios niet in ?

Modag
ik kom wel in de bios verder niet
 
Hoi,

Dan blijft de vraag over of je z'n cd-rom hebt.


Modag
 
Hoi,

Dan blijft er volgens mij alleen nog een schone installatie over maar misschien hebben andere nog andere ideeen.

Modag
 
Hoi,

Dan blijft er volgens mij alleen nog een schone installatie over maar misschien hebben andere nog andere ideeen.

Modag

Ik ben het ook met modag eens.Maar het kan zijn dat je er belangrijke info op hebt staan en dan zou ik proberen aan een xp sp2 cdtje te komen.
 
Ik ben het ook met modag eens.Maar het kan zijn dat je er belangrijke info op hebt staan en dan zou ik proberen aan een xp sp2 cdtje te komen.
JA MAAR HOE MOET IK DAT DOEN IK KRIJG DIE CD ROM NIET GESTART
OMDAT IK WORD GELIJK AFGEMELD EN WINDOWS WORDT AFGESLOTEN DUS IK KLRIJG DE KANS NIET OM DAT TE DOEN
 
Je hoeft niet te schreeuwen hoor.

Als je van CD Rom opstart kom je niet eens in Windows dus kan je ook niet afgemeld worden !!!!!!!

Je komt dan in het menu van de CD Rom !!

Dus in het BIOS instellen dat je van CD Rom opstart!
 
Je hoeft niet te schreeuwen hoor.

Als je van CD Rom opstart kom je niet eens in Windows dus kan je ook niet afgemeld worden !!!!!!!

Je komt dan in het menu van de CD Rom !!

Dus in het BIOS instellen dat je van CD Rom opstart!
sorry
ik wordt er gek van van die .... computer weet je meschien hoe
 
Je zegt net dat je in de bios komt,
Daar kun je je cd-rom op FIRST BOOT DEVICE zetten.
Dan kun je bij het opstarten je cd-rom invoeren en word je cd-rom direct geopend.
Dat is alles.
dus je hoeft niet gek te worden:p
 
Laatst bewerkt:
Je zegt net dat je in de bios komt,
Daar kun je je cd-rom op FIRST BOOT DEVICE zetten.
Dan kun je bij het opstarten je cd-rom invoeren en word je cd-rom direct geopend.
Dat is alles.
dus je hoeft niet gek te worden:p

nee het lukt nog steeds niet kan ik meschien iets anders proberen
 
Bij sommige Asus moederborden gebruik je F5 voor het opstarten in veilige modus.
Probeer maar eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan