Photoshop animatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

HUKED

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Berichten
166
Hey,

Ik heb 3 plaatjes waar ik 1 animatie van wil maken. Ik weet alleen niet hoe. Ik gebruik photoshop CS3 (10.0).

Weet iemand hoe dit moet?

Bedankt.
 
Hey,

Ik heb 3 plaatjes waar ik 1 animatie van wil maken. Ik weet alleen niet hoe. Ik gebruik photoshop CS3 (10.0).

Weet iemand hoe dit moet?

Bedankt.
Met photoshop kan dit niet. Vaak krijg je bij photoshop ook het programma imageready. Ik heb dit zelf nog nooit gebruikt, maar daarin is het wel mogelijk animaties te maken. mocht je die niet hebben oid dan weet ik nog wel een aantal andere programma's voor je, mocht het niet lukken met imageready vraag gerust, ik kan het zo uitzoeken (ik maak oa animaties in mijn vrije tijd en heb imageready hier liggen)

EDIT:
Ik heb het even uitgetest, alles wat je moet doen in imageready is Window>Animation aanvinken, en dan in het animation schermpje op het pijltje rechtsboven>create layer for each new frame aanvinken.

daarna druk je 3 keer op new frame, en kan je de 3 plaatjes inporteren.
 
Laatst bewerkt:
UnFREEz is een klein, gratis en handig programma. Daarmee kan je ook foto's mee laten bewegen. Het enigste nadeel is dat het wel GIF. bestanden moeten zijn die je in het venster sleept.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan