Windows media player toont geen beeld (ook andere beeld software)!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

the bam

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
77
hallo,

ik heb sinds een tijdje last dat windows media player of andere beeld programa's zoals: nero showtime essential, media player classic geen beeld geven en ik krijg alleen geluid dus geen beeld. Dit probleem heb ik dus ook met online filmpjes die moeten worden afgespeeld met Windows media player. Zoals gewoonlijk geeft winows media player als ik naar eigenschappen ga van het filmpje wat ik wil bekijken de volgende ontbrekende rechten:ER ONTBREKEN RECHTEN VOOR MEDIA GEBRUIK IN DIT BESTAND. Dit probleem ligt niet bij de codecs aangezien ik K-lites ultimate codec pack heb geinstalled.

ik hoop dat ik hierbij genoeg informatie heb gegeven

ik draai me systeem op windows xp home edition 32 bit
x86

mvg wouter
 
Ga in WMP11 via Extra naar Opties. Klik dan op het tabblad Privacy en
controleer of er een vinkje staat voor: "Rechten voor mediagebruik automatisch downloaden."

wmp11rechtenlr6.jpg
 
nee dat is t em niet dat staat allemaal goed zie ik net


Ga in WMP11 via Extra naar Opties. Klik dan op het tabblad Privacy en
controleer of er een vinkje staat voor: "Rechten voor mediagebruik automatisch downloaden."

wmp11rechtenlr6.jpg
 
zover ik lees zie ik dat die vragen over DRM alleen over muziek gaat en in mijn geval gaat t alleen om video's van welk type dan ook
en ja ik heb andere hardware er ingestopt een grote update maar dat is al 3 maandjes geleden. en daar had ik dus ook gelijk winXP opnieuw op geinstaleerd i.v.m. de drivers
dit is het setup:

CPU: AMD Athlon 64 x2 6000+ (3.0Ghz only with games runing @ 3.4Ghz)
Geheugen: 4x 1Gb G.E.I.L. 4-4-4-12 @ 800Mhz
Mobo: MSI K9A2 Platinum
Grafische kaarten: 2x Club3D ATI Radeon HD2600xt (GDDR4)
HD's: Samsung 250Gb S-ata, Maxtor 160GB IDE
Voeding: Procase 750 watt
Fans: 2x 80mm, 1x 70mm, 1x 120mm

Heb je kortgeleden hardware vervangen in je PC? Bekijk de FAQ over Beveiligde bestanden (DRM) eens en download en installeer toch voor de zekerheid de Xvid-codec.
 
zou het kunnen werken als ik nero's player verwijder van me pc dat ik weer beeld krijg in wmp?
 
Zelfde probleem!!

hi,
Ik heb hetzelfde probleem en heb al van alles geprobeerd maar krijg maar geen beeld :(
Het gekke is dat alles players het niet doen en ik heb niks veranderd dus dat is wel een beetje weird heeft iemand hier niet een oplossing voor zou wel heel handig zijn :)

groetjes mazsta
 
Vraagje, misschien kan ik het oplossen.
Heb je nero recentelijk geïnstalleerd?
Zoja 8 of 9? Geen oudere versie?
Hamvraag, eerlijk zijn, legaal?
 
Ik heb het probleem kunnen verhelpen door wat te rommelen in mijn instellingen van mijn videokaart waarom dit probleem zich zo ineens voordeed weet ik niet maar het is gelukkig weer normaal :)

greetzz maz
 
Ik heb hetzelfde probleem, maar bij mij is het nog niet opgelost:p
Ik zie in alle media players geen beeld, zo plots. Ik heb de codecs al opnieuw geinstalleerd en de media players, maar geen resultaat. Weet iemand nog een oplossing?

ruben
 
Hi,
Misschien kan je net als mij was aanpassen in de instellingen van je videokaart.
Meestal heb je er software bij gekregen daarin kun je een hoop instellingen wijzigen.
Helaas weet ik niet meer wat ik precies heb gedaan maar een update van je videodriver kan wellicht ook een oplossing zijn.

Mvgr,

Mazsta
 
Mm ja ik was net al aan de gang met de drivers.. Als ik ze verwijder en dan ga kijken doet hij het wel, maar dan start ik opnieuw op en installeert de pc automatisch de drivers voor de videokaart en dan doet tie het weer niet.. Echt raar?? Moet ik nieuwe drivers zoeken?
 
Ja je moet zelf even opzoek gaan naar de drivers die voor jouw videokaart van toepassing zijn
dat is meestal de beste optie.
Ik hoop dat het je gaat lukken maar ik denk dat het met de juiste drivers wel opgelost is.

mvgr.

Mazsta
 
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Ik heb namelijk 3 dagen terug mijn beeldscherm op analoog gezet om dat het met een dvi kabel vaak in de safe mode bleef vast zitten. Ik zie nu dat hij het bij de digitale stand het wel doet. Mm toch raar dat het via de analoge modus niet doet.. Naja bedankt voor het meehelpen;)
 
wmp toont geen beeld

En als je bij de map die je wilt afspelen "eigenschappen" opent en dan "aanpassen" en dan kiest in plaats van "alle items"> äfbeeldingen en video" ook voor de submappen aanvinken?
Of staat die al zo?
gtz wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan