Flash Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janette

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Berichten
14
Kan iemand mij aub helpen met het volgende probleem!!!!!:(
Ik kan FLASH PLAYER niet downloaden. Ik heb het volgende allemaal al gedaan.

Mijn browser is up to date- ik werk met Internet explorer7.
De oude Flash Player is verwijderd en heb de Adobe Flash Uninstaller er overheen gehaald. ( wat hij wel zegt dan, is dat hij voltooid is, maar hoe vaak ik hem er ook overheen haal, hij blijft steeds het zelde document van de eigenaar verwijderen)

Verder geeft hij tijdens het proberen van het downloaden van de Flash Player steeds aan:
Downloaden mislukt. Ga voor hulp naar www.adobe.com/go/tn_19167.

Wie kan mij aub helpen, heb de Flash echt hard nodig!!:confused:

Groeten Janette
 
Dat heb ik geprobeerd, maar hij opent niks als ik op Adobe Flash Player klik???
 
Volgens mij moet ik dan eerst dat Mozilla installeren..... dan moet je me er ff doorheen loodsen, want kom daar niet uit!!:confused:
 
hmm.. heb je toevallig Spywareblaster op je computer geinstalleerd?
 
Ik heb even de zoekactie uitgevoerd, maar geen Spywareblaster te vinden.:confused:
Zie je het nog zitten??
 
start – instellingen – configuratiescherm - internetopties – algemeen – objecten weergeven.
Kijk of daar nog iets staat m.b.t shockwave zoja verwijderen
 
Treurig maar waar.......... nergens spyware te vinden en ook geen Schockwave.:confused:
 
Probeer eens in de veilige modus met netwerkmogelijkheid naar de macromedia site te gaan. Lukt het op die manier om het te installeren?
 
Heb bij internetopties, wel 2 dingen verwijderd die met Schockwave te maken hadden, maar hij blijft die foutmelding geven bij het downloaden van Flash. Als je op Adobe kijkt en je zoekt de foutmelding op (tn_19167) word je doorgelinkt naar tn_19166, maar dan nog kom ik er niet uit.
 
Haha..... wil ik doen, maar help me daar ff te komen. Ben niet zo'n freak als jij!!:p
 
Hieronder vind je een stappenplan :

Stap 1 - Herstart de computer

Stap 2 - Druk op F8 voordat je het logo van Windows XP ziet

Stap 3 - Kies voor "Veilige Modus met netwerkondersteuning'

Stap 4 - Vervolgens wordt 'Windows' opgestart

Stap 5 - Indien je een melding krijgt of je in de Veilige Modus wilt blijven werken of Systeemherstel wilt toepassen kies je ervoor om in de Veilige Modus te blijven werken.

Stap 6 - Open Internet Explorer
 
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je hem download via een andere computer, op een usb stick zet en dat op jou computer installeerd anders zou ik het echt niet weten:(
 
Het installeren van Adobe Flash Player 9 is mislukt staat er. zou het dan wel lukken met een USB stick?
 
Eindelijk

Hoi iedereen,

Ik heb eindelijk de oplossing:


http://www.supportflash.com/reset_min.zip

- downloaden en uitpakken
- alle applicaties afsluiten
- reset_minimal draaien
- dan als er staat: ''druk om een toets om door te gaan'' start je het
download en installeren van flash 9.

Bij mij werkte het !!! :D

zolang gezocht :(
 
Jostidelhammie bedankt voor de tip.
Ik had hetzelfde probleem en jou oplossing werkte ook bij mij.:thumb:

Dus voor een ieder die dit probleem nog heeft gebruik de tip van Jostidelhammie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan