virtual pc (2007) op usb stick (u3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
142
hoi,

ik probeer op mijn usb sitck met u3 ondersteuning virtual pc (2007 liefts) aan de gang te krijgen. zo heb ik dus altijd een windows-je bij me mijn mijn eigen instelingen en zo. nou, op mijn eigen computer draaits het perfect. maar nu nog op de memory, ik heb met package factory geprobeert om er u3 van te maken maar zonder resultaat. ik krijg een foutmelding dat hij een bestand niet kan vinden, ik het bestand downloaden, en wat ik al dacht, hij installeert het in de windowsmap. niet zo handig als je op een andeere computer zit met geen admin rechten. weet iemand hoe ik dit aan de gang krijg=

bij voorbaat dank, :thumb:
 
Op deze manier zoals jij wilt heb ik nog niet van gehoord.
Ik hen heel wat u3 en ready2go programma's op stick en zelfs een windows xp van 305mb om van usb te draaien.
Het moet dan wel zo zijn dat de computer waarop je het wilt draaien moet kunnen booten van usb.
Zoals jij het wilt is dus eerst virtualpc en dan een windows daarin! zal dus ook een flinke usb stick moeten zijn want er moet niet alleen ruimte zijn voor die 2 programma's maar ook voor de virtuele harde schijf en het toegewezen geheugen.
Ben benieuwd maar denk niet dat het je op deze manier lukt.
 
hoi, bedankt voor je reactie, ik heb een usb/stick van 4.0 GB met usb 2,0. windows 98 is maar een dikke honderd mb, dus dat merk je niet eens. maar weet jij hoe ik dit aan de gang kan krijgen? als ik virtual pc kan draaien ben ik er al. maar dat is me dus nog niet gelukt. (met package factory)
 
Ik kan geen virtual programma vinden dat op een usb werkt.
Blijft dus booten vanaf usb op een windows versie of linux.
Mocht het je wel lukken zou ik daar graag van horen
 
ik ben ook al de hele avond bezig met zoeken. ik wil best wel een (bootalbel?) stickje maken, maar als ik dus op school mijn windows wil draaien, moet ik dus eerst in het bios gaan zoeken of hij van usb kan starten. en aangezien ik iedere keer op een andere comp. zit.. en dan moet ik nog internet regelen, daar weet ik de instellingen van hun server niet van. ik zal morgen eens kijken wat ik op school wel en niet mag en kan. als bij hun in windows dat bestand er al staat, werkt het gewoon. op mijn computer werkt het ook, maar dat komt dus omdat ik op mijn computer ook virtual pc 2007 heb geïstalleerd.
 
ik heb geprobeert om het aan de gang te krijgen op school. ik krijg de foutmelding zoals op de afbeelding te zien is, waar kan ik die virtual monitor driver dan downloaden?? en hoe krijg ik dat proces aan het runnen als ik geen admin ben?
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    16,1 KB · Weergaven: 101
weet iemand dan waar ik de virtual pc monitor driver kan downloaden? (zonder windows update)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan