Scrab-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkfazer

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Berichten
16
Ik zit met een word-document waarop een foto staat. Als ik deze foto selecteer en kopieer dan wordt deze opgeslagen als "scrab"-(knipsel) bestand. Ik moet deze foto echter converteren naar een "jpg"- indeling. Wie o wie kan mij vertellen welk programma dit voor mij kan doen? Bij voorbaat mijn dank voor alle reacties.:thumb:
 
Ooit eraan gedacht om te foto te plakken in Paint en vervolgens op te slaan als .JPG-bestand? :rolleyes:
 
Ooit eraan gedacht om te foto te plakken in Paint en vervolgens op te slaan als .JPG-bestand? :rolleyes:

Helaas Hades; leuk bedacht maar Paint herkent geen Srap/Srab-bestanden. Alle fotobewerkingsprogramma's die ik heb "photoshop, image broadway en de faststone vieuwer" lusten het ook niet. :mad:
Toch bedankt voor je reactie.
 
Miscshien heb je hier wat aan.

HackerFrans: mijn dank is groot. Via jouw suggestie heb ik de foto uit het scrap-bestand vanuit WORD opgeslagen als PNG-bestand dat ik vervolgens kon bewerken met een fotobewerkingsprogramma en daarna heb opgeslagen als JPG bestand zodat ik het nu via FRONTPAGE op de website kan zetten waar de foto moet komen te staan. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan