Help bij map update tom tom one

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Berichten
442
Wij willen onze tom tom one updaten naar een nieuwere versie omdat veel wegen veranderd zijn en de tom kent soms de weg dan niet
Het lukt ons niet om de tom te updaten via de tomtom site zelf

Is dit wel gratis? of moet je betalen? hoe krijgen we een MAP update van deze tom tom?
We hebben een legale versie (orginele tomtom) van 2 jaar terug gekocht.
Wie weet hier antwoord op
 
Nieuwe kaarten voor de tomtom zijn niet gratis. Het updaten gaat trouwens via het programma tom tom home (wel gratis).
 
Ik heb tomtom home geinstaleerd, de nieuwste versie, ik dacht het is wel makkelijk om eens een back up te maken enzo.

Maar als ik dan klik op icoon back up maken zie ik alleen een beschrijving staan:
SLuit aan op computer als ie vraagt verbinding maken met computer moet je ja drukken, dat doe ik dan en dan zie ik op tomtom schermpje de tomtom met de usb kabel, maar op mijn computer gebeurt verder niks, kan in het prgramma tomtom home helemaal niks doen geen opties klikken.

Kon dat voorheen met de oude versie van tomtom home wel.
 
maar wat is het verschil tussen updaten en nieuwe kaarten, ik wil alleen dat ie een aantal wegen aanpast er is het in onze stad veel aan de weg gewerkt namelijk en er zijn nieuwe wegn bij gekomen en een anatal verdwenen dus tomtom rijdt regelmatig in een weiland ;-)
 
een paar straten updaten gaat dus niet bij Tomtom.Misschien snap je nu hoe ze aan die goede winstcijfers komen :)
 
Ik wil net hetzelfde doen. Mijn tomtom one 1st edition werkt ook niet via de tomtom home applicatie :-(.
Zit nog op de applicatieversie 5.410.
 
Updaten kaarten

Hi, heb via TomTom home geprobeerd mijn kaarten van de Tom Tom One v4 31 te actualiseren. Nu krijg ik de melding Geen kaarten beschikbaar. Kan ik alleen actuele kaarten ontvangen door te betalen? Of kan ik de vorige versie terugzetten op de een of andere manier? Overigens staat in de begeleidende boekjes van TomTom dat je altijd gratis updates kunt opvragen van kaarten.
 
De updates die gratis zijn, zijn de mapshare updates.
Je dient hierbij wel in de tomtom onder mapshare de update aan te zetten, ofwel akkoorrd te gaan met de updates, selecteer dan alle updates, behalve de 'enkele updates'.
Daarna tomtom aansluiten, home opstarten en voilla :p

Voor kaartupdates dient men altijd te betalen, zij het nu tegen een 40% korting.

Groeten Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan