WinAVI erg langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hallo allemaal,

Sinds anderhalve week gebruik ik WinAVI om mijn verzameling AVI's (TV Series/Films)
om te zetten naar het WMV-formaat om ze zo te streamen naar mijn XBOX 360.. en ik moet zeggen het werkt echt perfect.. ben er echt heel blij mee.. Maar het enige punt is dat hij erg langzaam is... er wordt overal gezegd dat het een snel programma is en dat je een AVI naar DVD in 1 uur hebt omgezet...

Nu is een aflevering van een TV Serie ongeveer 350 MB groot en daar doet ie een anderhalf uur over om om te zetten naar WMV...

En een film van ongeveer 700 MB groot, doet ie zelfs langer dan 2 uur over...

Heeft iemand hier ervaring mee? En weet hoe dit komt en/of dat het idd zo lang duurt of dat je het proces kunt versnellen, etc..

Graag zou ik hierover wat meer info willen, want op de site van WinAVI staat hier niet zoveel informatie over namelijk
 
Eerlijk gezegd verbaast het mij niets. Converteren kost nu eenmaal een hoop tijd.
Hoeveel normaal is kan ik je echter niet zeggen.
Hangt ook van de snelheid van je systeem af uiteraard.
 
ik gebruik het ook ik vind het ook zeer prettig. maar bij mij gaat alles wel snel meestal bij films van 700 mb 40 minuten. misschein dat je computer niet zo snel is. of misschien je syteem nog extra wordt belast met dingen die doet tijdens het converteren misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan