painter werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloesemtak

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
11
Hallo, ik kan nergens iets vinden dat met grafische software te maken heeft, dus dit lijkt me (hoop ik) de juiste plaats voor mijn vragen. Ten eerste: Ik heb Painter X gekocht en geregistreerd na installatie. Nadat ik geprobreerd had de extras van de cd te installeren- wat maar ten dele gelukt is - bleek dat ik alle standaard brushes kwijt was. Ik heb het toen gede-installed, dacht ik tenminste, want aan het eind kwam het venster met Succeeded click finish, en vervolgens wilde ik het weer installeren. Krijg ik plotseling te horen dat het serienummer invalid or missing is en dan sluit hij af.Het blijkt trouwens nog in het configuratiescherm te staan en als ik probeer het nogmaals te verwijderen krijg ik dezelfde melding invalid or missing. Ik kan dus nu geen kant meer op met mijn mooie en behoorlijk dure programma. In het painter forum wordt gezegd dat ze het ook niet weten en dat het misschien zo is dat je het programma maar een Xaantal keren kunt installeren. Kan dat, als je iets koopt is het toch eigendom en moet het toch ALTIJD opnieuw gebruikt kunnen worden? Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen om het weer geinstalleerd te krijgen?
Ten tweede: Ik had een ISO van Printshop gedownload, zonder serienummer, heb op "later"geklikt bij registreren en alles werkte perfekt. Maar bij de eerstvolgende keer als hij vraagt om de programdisk of artdisk (met vectorplaatjes) werkt er niks, hij ziet de disks plotseling niet meer. Dus werkt het niet meer. Ik snap er werkelijk helemaal geen zier van.
Alstublieft help s.o.s. help!:confused::mad:
Groetjes, Marion
 
Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility en open het programma. Als Painter X in het venster wordt vermeld, "Remove" het dan. Probeer nu Paint X opnieuw te installeren, maar lees eerst de insttallatie-instructie.

Herhaal dit voor "Printshop", maar kijk daarna in de geinstalleerde mapjes of er niet ergens een "No Disc crack" staat. Vaak moet je zo'n programma dan niet met het "officiele" exe-bestand openen, maar met zo'n crack-exe bestand.
 
Laatst bewerkt:
Tijdens poging tot downloaden krijg ik foutmelding: Toegang geweigerd/Code 800A0046/Runtimefout Microsoft VB script.??? Ik had trouwens al getracht met REVO uninstaller te verwijderen, maar die ziet heel painter niet staan, dus da's moeilijk. Doe ik iets fout omdat ik nu deze foutmelding krijg als ik windows unistaller wil downloaden?
 
Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility en open het programma. Als Painter X in het venster wordt vermeld, "Remove" het dan. Probeer nu Paint X opnieuw te installeren, maar lees eerst de insttallatie-instructie.

Herhaal dit voor "Printshop", maar kijk daarna in de geinstalleerde mapjes of er niet ergens een "No Disc crack" staat. Vaak moet je zo'n programma dan niet met het "officiele" exe-bestand openen, maar met zo'n crack-exe bestand.

Het is me uiteindelijk gelukt beide programmas te deinstalleren met alle dingen die erbij horen. Maar painter blijft hetzelfde venster geven:serienummer invalid or missing. Nog voor het installeren begint.
Printshop blijft ook weigeren te werken, terwijl het echt prima gewerkt heeft. Ik heb alles nagekeken maar geen "No Disk Crack"kunnen vinden. Had het in zo'n geval al meteen bij de 1e keer niet gewerkt?
 
antwoord of vraag is opgelost

Ik had verder geen antwoord meer ontvangen en ging er dus vanuit dat jullie het ook niet wisten. Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. Sorry als ik had moeten reageren maar doordat er verder geen bericht meer kwam dacht ik dat ik verder niets hoefede doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan