ondertitelig bsplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barthez

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Berichten
4
Hallo,
Ik heb een film (harry potter 5) en de ondertiteling hiervoor, ze staan bij elkaar in de map en hebben dezelfde naam. als ik de film open met bsplayer draait hij de film maar niet de ondertiteling, en als ik laad ondertiteling doet geeft hij hem alsnog niet. Kunnen jullie mij helpen???
alvast bedankt
 
Hallo,
Ik heb een film (harry potter 5) en de ondertiteling hiervoor, ze staan bij elkaar in de map en hebben dezelfde naam. als ik de film open met bsplayer draait hij de film maar niet de ondertiteling, en als ik laad ondertiteling doet geeft hij hem alsnog niet. Kunnen jullie mij helpen???
alvast bedankt

heb je ook al een andere mediaplayer met codecs geprobeerd?
 
heb je ook al een andere mediaplayer met codecs geprobeerd?

hoe gebruik je zo'n codec dan...?
want ik heb divxcodec ofzo gedownload, mr ik weet niet hoe dat werkt enzo...
kheb er niet egt veel verstand van:)
 
Laatst bewerkt:
hoe gebruik je zo'n codec dan...?
want ik heb divxcodec ofzo gedownload, mr ik weet niet hoe dat werkt enzo...
kheb er niet egt veel verstand van:)

hier heb je een codec cdie ik gebruik hier
het is wel een vage site dus ff een virusscanner eroverheen halen. daarna de .exe uitvoeren die installeert dan windows media player CLASSIC voor je daarmee kan je ook divx afspelen.
 
Hallo,
Ik heb een film (harry potter 5) en de ondertiteling hiervoor, ze staan bij elkaar in de map en hebben dezelfde naam. als ik de film open met bsplayer draait hij de film maar niet de ondertiteling, en als ik laad ondertiteling doet geeft hij hem alsnog niet. Kunnen jullie mij helpen???
alvast bedankt

Is het een .srt file?
En wat gebeurd er als je het ondertitelbestand handmatig invoerd via BSPlayer?

Grtz.
 
Laatst bewerkt:
hier heb je een codec cdie ik gebruik hier
het is wel een vage site dus ff een virusscanner eroverheen halen. daarna de .exe uitvoeren die installeert dan windows media player CLASSIC voor je daarmee kan je ook divx afspelen.

thanks hij doet ut:D
 
veel plezier verder:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan