Youtube registratie mislukt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

a1996

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Berichten
16
Hallo allemaal,

Ik wil bij Youtube een account aanmaken, maar als ik dat probeer krijg ik dit:

Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com.

Kan iemand mij helpen of iemand die hier ervaring mee heeft vertellen hoe die het heeft gedaan?

(Als iemand persé een screenshot wil zien: die komt nog)
 
youtube.com heeft vandaag al meer problemen.
Hele site lag eruit.

Probeer het morgen nog eens.
 
Voor als het morgen niet beter is:
Nog nooit door YouTube geband o.i.d.?
Er zijn ook al heeel erg veel namen in gebruik (toen ik laatst 'kantoorstoelleuning' of zoeits probeerde bestond 'ie al :p), dus daar kan het ook aan liggen.
 
Als ik de site in "Global" instel (Normaal is het bij mij "Nederland") dan lukt het nog niet, want dan krijg je dit:

Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com.

Maar bij de Youtube registratie kan je ook klikken om te kijken of hij beschikbaar is
 
Laatst bewerkt:
Als je op die exact foutmelding Googled, kom je wel wat pagina's tegen. Veel mensen hebben blijkbaar het zelfde probleem. Je kunt hun oplossingen even doorzoeken. Er wordt bijvoorbeeld gezegd dat je cookies en geschiedenis e.d. wissen het probleem verhelpt (kan bijv. met CCleaner). Je moet je cookies ook wel aan hebben staan. Daarnaast ben je misschien te jong voor een registratie?
 
Als je op die exact foutmelding Googled, kom je wel wat pagina's tegen. Veel mensen hebben blijkbaar het zelfde probleem. Je kunt hun oplossingen even doorzoeken. Er wordt bijvoorbeeld gezegd dat je cookies en geschiedenis e.d. wissen het probleem verhelpt (kan bijv. met CCleaner). Je moet je cookies ook wel aan hebben staan. Daarnaast ben je misschien te jong voor een registratie?

dankjewel voor de informatie!

maar ik heb het ook geprobeert met het geboortejaar 1970, dus daar zal het wel niet aan liggen
 
En je cookies wissen geprobeerd? Anders weet ik het niet meer.
 
Als je op die exact foutmelding Googled, kom je wel wat pagina's tegen. Veel mensen hebben blijkbaar het zelfde probleem. Je kunt hun oplossingen even doorzoeken. Er wordt bijvoorbeeld gezegd dat je cookies en geschiedenis e.d. wissen het probleem verhelpt (kan bijv. met CCleaner). Je moet je cookies ook wel aan hebben staan. Daarnaast ben je misschien te jong voor een registratie?

Ja, de registratie is gelukt!
Ik heb op jouw link geklikt en toen op de bovenste gelijk geklikt en toen de cookies accepteren gedaan, en op die site stond ook een reactie dat iemand Internet Explorer opnieuw had opgestart dat heb ik geprobeert en het werkte!!!:thumb:

dankje Jelly
 
Oké, mooi. Goed dat je de oplossing even deelt. :thumb:
 
Mislukken registratie Youtube.com

Hallo allemaal,

Ik wil bij Youtube een account aanmaken, maar als ik dat probeer krijg ik dit:

Helaas. Op basis van de ontvangen gegevens kunnen we je niet registreren voor YouTube.com.

Kan iemand mij helpen of iemand die hier ervaring mee heeft vertellen hoe die het heeft gedaan?

(Als iemand persé een screenshot wil zien: die komt nog)


Ik heb dit probleem ook steeds en ik vind het echt super irritant..
 
dat gebeurde ook bij mij!

ik weet hoe je dat moet oplossen want dat gebeurde ook bij mij.Ga weer eens naar www.youtube.nl en druk op registreren; dan heb je boven de gegevens die je moet invullen een balkje staan met een tekst en dan heb je onder de tekst ok of (ik weet niet meer wat er naast stond...) dan moet je op ok drukken en dan pas je gegevens invullen. werkte ook bij mij!:) probeer het maar!:D
 
forum reactie.

hallo.
ik wou even reageren op uw forum.
in uw forum brief meld u dat u zich niet kunt registreren voor een youtube account.
dat kan zijn omdat:
1. u er nog te jong voor bent.
2. u er al 1 heeft.
3. omdat youtube word overgenomen door vevo, en u dan daar een account op kunt gaan maken.
dit zijn dus drie dingen waarom u er geen account op kunt maken.

met vriendelijke groet,
lekkerding01.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan