Twee avi's maar 1 srt, wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Berichten
712
Ik heb twee avi bestanden, CD1 en CD2, maar slechts 1 srt.bestand
Wat te doen?
Gemakshalve wil ik er namelijk ook maar twee dvd's van maken.
 
jew kan ook gewoon de 2 avi's converteren naar 1 avi
 
ik gebruik voor convertern WinAvi Videoconverter je hoeft alleen de 2 bestanden samen te selecteren met behulp van ctrl ingedrukt houden.

ps. WinAvi is niet gratis
 
ik gebruik voor convertern WinAvi Videoconverter je hoeft alleen de 2 bestanden samen te selecteren met behulp van ctrl ingedrukt houden.

ps. WinAvi is niet gratis

Ik kan het gebruiken, maar heb weinig ervaring.
Maar ik veronderstel, dat CD1 en CD2 avi in dezelfde map moeten staan met het srt bestand?

Ik weet niet beter dan dat het srt bestand exact dezelfde naam moet hebben als het
avi bestand maar dat kan niet als je er twee hebt.
Of kun je in WinAvi de 2 avi's opslaan als 1?
 
ja de avi's moeten in de zelfde map staan samen met de .srt als je de avi's naar 1 converteert moet je hem de zelfde naam geven als de .srt
 
ja de avi's moeten in de zelfde map staan samen met de .srt als je de avi's naar 1 converteert moet je hem de zelfde naam geven als de .srt

In WinAvi rondgekeken maar ik zie geen optie om 2 avi's om te zetten naar 1.
Ik zie ergens wel output door gebruiker te bestemmen, maar daar zit geen avi bij.
 
In WinAvi rondgekeken maar ik zie geen optie om 2 avi's om te zetten naar 1.
Ik zie ergens wel output door gebruiker te bestemmen, maar daar zit geen avi bij.

je moet op dat rondje klikken met die ene avi tekst erin en dan moet je de 2 avi's van jou allebei selecteren. en dan openen.daarna de locatie selecteren waar het moet worden opgeslagen.
 
je moet op dat rondje klikken met die ene avi tekst erin en dan moet je de 2 avi's van jou allebei selecteren. en dan openen.daarna de locatie selecteren waar het moet worden opgeslagen.

Dat heb ik dus gedaan, maar ik vind dan onder opslaan geen avi maar xvd en divx.
Avi kan ik in mijn dvdspeler afspelen waarbij dan het srt bestand ( de ondertiteling)
wordt weergegeven, zonder dat ik dat er speciaal bij moet zetten..
Xvd en divX zegt me niets, divX (mpeg4) kan mijn speler wel afspelen.
 

Vriendelijk bedankt voor alle informatie, maar dat VirtualDub ken ik ook niet en ik
heb eerlijk gezegd geen zin om me daarin te verdiepen.

Wellicht ook iets voor jou, ik heb de 2 avi's samengevoegd met Avidemux (gratis).
Fluitje van een cent, nu dus 1 grote avi maar de ondertiteling staat links dus daar moet ik nog even nakijken.
Desnoods doe ik zonder, is geen probleem.

Ga nog even proberen om het echt mooi te doen en zet de avi over naar dvd
met ConvertXtoDvd (kan natuurlijk ook met WinAvi maar dat werkt niet op mijn
andere computer, maar dat is een verhaal op zich, zie het onderwerp
"kan niet faxen in XP".)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan