Pinnacle Studio 11 Kan Xvid Bestanden niet meer laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogeveense RAT

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
124
Ik heb een probleem met Pinnacle Studio 11. Sinds kort kan ik geen AVI/Xvid bestanden meer importeren. Ik krijg een foutmelding waarin staat dat hij het bestand niet kan openen. Of het aan de codec ligt, weet ik niet. Eerder kon ik wel gewoon Xvid bestanden laden en in de tussentijd heb ik geen codecs verwijderd of geinstalleerd. Wie heeft een oplossing voor mijn probleem?

Ik heb het programma al enkele malen opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft geen effect. Ook heb ik geprobeerd om zoveel mogelijk waarden uit mijn register te verwijderen.

Alvast bedankt! :)
 
Heej, ik heb precies het zelfde probleem als jou hij geeft nog wel de informatie zoals de naam maar als je ze afspeelt duurt dat even en dan speelt die alleen een zwrt scherm.

Ik heb dit alleen op mijn 2e instaltie van windows, die ik apart heb gemaakt om pinacle te gaan gebruiken zodat die niet zo erg haperd. op mijn adnere instalatie doet die het wel gewoon.

Ik hoop dat iemand er raad mee weet, ik heb al codecs geprobeert te instaleren en al flink gegooled.
 
Overigens begin ik nu toch te twijfelen of het aan de codec ligt. Ik heb namelijk de trial van Magix Video DeLuxe 2008 gedownload en ook daarin kan ik geen Xvid bestanden laden. Of wordt Xvid niet ondersteunt in de basisversie van dit programma? Volgens een test op internet wordt Xvid wel ondersteunt in het Plus programma. Misschien ligt het dus aan de trial die ik heb?
 
Ik weet toch niet zeker of het aan de codec ligt. Zojuist heb ik de Vista Codec Pack geïnstalleerd en nu kan ik wel 'gewoon' Xvid bestanden importeren in MAGIX, maar nog altijd niet in Pinnacle. Wie heeft een oplossing voor ons? :)
 
Ik heb een oplosing gevonden het werkte tenminste voor mij,

ik ben naar de pinacle site gegaan en heb een update geistaleerd nu doet die het gewoon mischien moet je dat is proberen :thumb:
 
Bedankt voor de tip :), welke update moet ik precies installeren? Ik heb een tijdje geleden namelijk de 11.1 patch geïnstalleerd, maar dit had geen effect. Of bedoel je een andere update?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan