dringend help me please!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sniesenies

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
Berichten
7
Ik heb een eigen opname gemaakt met mijn opname apparaat en dit kwam in het bestand .ACT ik wilde het gewoon als mp3 formaat omdat ik het nergens kan afspelen en daarom heb ik bij naam wijzingen de .ACT veranderd in .mp3 nu is het een bestand met mp3-indeling maar ik wil het veranderen in een wav of gewoon mp3 formaat want zo kan ik het niet afspelen, wie kan mij helpen?!
 
.act staat wel bij de converteerbare foramten van het programma van Funzip, maar mogelijk de nieuwste niet.
act/rcd/rec+ (newer version of format not supported)

Wat gebeurt er als het niet lukt, komt er een melding?

Had je de extensie weer terug veranderd van .mp3 naar .act voor je het porgramma er op los liet? Anders zou dat de oorzaak zijn.

Zit er trouwens geen software bij je opname apparaat? om deze klus te klaren.
mvg leo
 
ik heb geen software en kom er gewoon echt niet uit, het echt alles geprobeerd
 
:confused:ik heb t nu helemaal verpest ben ik bang ik heb m alle kanten op ge convert nu heb ik een wav bestand van 16 mb maar ik hoor niks en hij duurt maar 1.40 min
 
uit een ander forum kwam ik dit tooltje tegen, wat wel zou werkn (bij een xiron speler, welke heb jij?)
Converteert alleen naar wav maar er zijn genoeg manieren om dat weer naar mp3 te converteren.
 
:confused:ik heb t nu helemaal verpest ben ik bang ik heb m alle kanten op ge convert nu heb ik een wav bestand van 16 mb maar ik hoor niks en hij duurt maar 1.40 min

Oeps, niet eerst kopietje van het orgineel gemaakt?
 
Dat durf ik eerlijk niet te zeggen.
Maar een wav van 18mb waar geen geluid uitkomt lijkt me een moeilijke zaak worden.
Misschien is het origineel nog uit het geheugen van de speler te peuteren?
Mogelijk met een van deze twee van pc inspector
 
Ik ben bang dat het ook niet lukt met deze programma's
Ik heb nu tijd wat langer te kijken (was vanmiddag op mn werk:eek:),
Helaas de programma's ondersteunen het .act formaat niet.

Is het origineel gewist in de speler zelf, of stond deze op een geheugenkaartje?
 
eerste:

zet je flimpje op youtube en kopieer de site:

dit is een voorbeeld:
http://www.helpmij.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=2228378
ja en dan dit

ga naar google typ convert direct in en dan is het de eerste plak je link er in een zet het over naar mp3 even wachten en dan klik je op de gele link dan zie je windows media ....
druk op alt en doe opslla als .... er gings in een map ennn zet het dan op de mp3....


:cool::p:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan