Dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevichill

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
Berichten
237
Hallo allemaal , zoals bijna ieder ander download ik DVD's maar 9 van de 10 zijn het .AVI of . WMV maar ik wil die graag op DVD krijgen alleen vraag ik me af hoe ik dat kan doen uiteraard met Nero of dergelijken maar als ik het .AVI of .WMV op de DVD zet pakt mijn dvd speler die dan wel ?

En moet dat dan op een speciale DVD ? Cd-R of dergelijken ?
 
Laatst bewerkt:
je moet ze eerst converteren naar dvd formaat dat kan met winavi videoconverter. want anders kan het zijn dat je dvd speler ze niet kan lezen
 
je moet ze eerst converteren naar dvd formaat dat kan met winavi videoconverter. want anders kan het zijn dat je dvd speler ze niet kan lezen

Hey heel erg bedankt ik ga hem even downloaden en aan de slag dan maar he .. :p
heb nog stuk of 50 dvd's op de pc dus heb weer een klusje haha
Bedankt!
 
als ik het .AVI of .WMV op de DVD zet pakt mijn dvd speler die dan wel ?

Sommige dvd-spelers kunnen dat, anderen niet. Daarvoor moet je even op de doos of in de gebruiksaanwijzing kijken, want als jouw speler het wel kan hoef je niet te converteren.
 
Sommige dvd-spelers kunnen dat, anderen niet. Daarvoor moet je even op de doos of in de gebruiksaanwijzing kijken, want als jouw speler het wel kan hoef je niet te converteren.

dat zou je dan een hoop tijd en dvd's besparen als je geluk hebt
 
Waarom zo "ingewikkeld"?

Als je Nero hebt (en heel erg veel mensen hebben dat) en je start Vision Express dan wordt de .AVI volledig automatisch voor je omgezet naar DVD bestanden.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zo ingewikkeld?

Als je Nero hebt (en heel erg veel mensen hebben dat) en je start Vision Express dan wordt de .AVI volledig automatisch voor je omgezet naar DVD bestanden.

nooit aan gedacht nero komt tegenwoordig met zoveel toepssingen ik wil me er niet eens in verdiepen :p
 
Hoeft ook niet (verdiepen in), da's het fijne van Vision Express.
Je klikt aan dat je een video DVD wil maken, je selecteert de .AVI en vervolgens krijg je een stuk of wat schermpjes voor "gevorderden" die je allemaal wegklikt (doe je helemaal niets mee)
Tot slot vraagt Vision Express waar je de DVD bestanden wil hebben:
op schijfje of naar een map op je harddisk. Je kiest de bestemming en vervolgens gaat Nero volautomatisch voor je aan de slag en een half uur tot 2,5 uur later heb je je DVD bestanden.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar bij mij schokt het beeld dan vaak wel, ook is de beeldkwaliteit vaak iets minder.
Als ik Avi omzet naar DVD-Video.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan