Product key probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lmk43

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
Berichten
77
Ik heb de computer net een week terug van Paradigit.Daar hebben ze Windows Vista Home Premium {Servicepack1} opnieuw geinstalleerd.Nu pakt mijn product key niet.Ik heb gebeld met Paradigit maar die wisten ook geen oplossing.Of ik moet de computer weer terugbrengen.Iemand hier een oplossing???
 
Je zal moeten nakijken of er op het verkoopbewijs staat vermeld dat er een legitieme Windows op zit. Dat is in bijna alle gevallen wel zo.
Als dat zo is zou ik er mee teruggaan. Anders zou je ook kunnen proberen om Microsoft te bellen, en bij hun de situatie uit te leggen, eventueel met vermelding van de eerdere product key op de sticker.
 
Als die opnieuw geïnstalleerd is, wat bedoel je dan met "pakt de key niet"?
 
Ik heb de key ingetoetst omdat ik de product key popup kreeg.Maar de key pakt dus niet.Ik heb de key die achter op de computersticker zit ingetoets.
 
Ik heb de key ingetoetst omdat ik de product key popup kreeg.Maar de key pakt dus niet.Ik heb de key die achter op de computersticker zit ingetoets.

Ik vraag me dan af welke versie zij hebben geïnstalleerd.

Is de key voor Vista Home Premium?
Staat er op het systeem Vista Home Premium?
 
is service pack 1 al uit voor vista ??
 
Weet ik niet.Maar staat er wel bij
 

Bijlagen

  • Servicepack.JPG
    Servicepack.JPG
    19,2 KB · Weergaven: 66
Mijn geval was dus uniek.Ze hebben bij de computerzaak zelfs moeten bellen naar microsoft.De productkey pakte zelfs niet nadat ze Vista Home Premium hadden geherinstalleerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan