Hoe maak ik teksten voor een wav. bestand!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dender

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Berichten
11
hallo,

Ik wil graag een tekst maken en dat ik die dan kan opslaan als wav. bestand.
Ik wil de tekst helemaal zelf kunnen maken door bijvoorbeeld de snelheid slomer en langzamer te laten gaan,een man of vrouw te kiezen. etc.
uiteindelijk moet er een beetje een tekst uitkomen voor een filmpje.
(denk maar aan die disney trailers)

Ook heb ik al een heleboel geprobeert.
o.a. tekst to wave,maar daar zitten te weinig functies aan waardoor ik geen goede film tekst krijg.

Weet iemand mischien iets?:confused:
ben al een tijdje opzoek en wil zo snel mogelijk antwoord voor verder te gaan met mijn filmpje.(het word een soort sims trailer):rolleyes:
 
Nou wil ik niet vervelend doen, maar de wav extentie is een geluidsbestand.
Nu wil jij daar een tekstbestand van hebben.
Rare combinatie.
Lijkt een beetje op een stukje tekst schrijven, dat je de lotto gewonnen hebt en als .mpg bestand wegschrijven en zodra je dat bestand dan afspeeld, je jezelf lekker op de Bahama's aan het strand ziet liggen.

Kan dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Nou wil ik niet vervelend doen, maar de wav extentie is een geluidsbestand.
Nu wil jij daar een tekstbestand van hebben.
Rare combinatie.
Lijkt een beetje op een stukje tekst schrijven, dat je de lotto gewonnen hebt en als .mpg bestand wegschrijven en zodra je dat bestand dan afspeeld, je jezelf lekker op de Bahama's aan het strand ziet liggen.

Kan dus niet.

Dan zal ik wel onduidelijk zijn geweest,maar ik wil juist van een stukje tekst een geluidsbestand kunnen maken dat gesproken word.
 
Aahh.. nu wordt het duidelijk.. (trouwens wel humor van die bahama's).
Je bedoelt tekst-to-speech software. Als je daar op googelt wordt je ermee doodgegooid.
De gratis versies klinken meer als Stephen Hawking, maar je hebt inmiddels ook betere , waarvoor je moet betalen.

Ik heb ze allebij geprobeert,maar inderdaad zoals je al zei blijkt dat ik dan beter 1 kan kopen.
Helaas kan ik de stemmen dan nog steeds alleen bewerken met snelheid dus zoiets zal wel nooit gemaakt zijn.
Dat betekent dus dat ik gewoon een stem moet opnemen,ofterwijl nooit.
Dan maar zonder stem,jammer van de trailer.

Toch bedankt voor de moeite.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan