Een videoband naar pc naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metalhead

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Berichten
512
Een vriendin vroeg me of ik een videoband op dvd kan zetten. Ikzelf kan het (nog) niet. Ik heb zelf geen dvd recorder dus dan zou de video eerst naar de pc moeten en dan naar dvd.

Nu mijn vraag: Hoe doe ik dat? :confused: Gelukkig heb ik haar geen belofte gedaan dat het me zou lukken :)

Wat voor kabels heb ik nodig, heb ik een aparte kaart in de pc nodig? Dat kunnen jullie me vast wel vertellen.

Ik heb een Nvidia Geforce 7300 GT. Ik weet niet of ik de videorecorder gewoon daarop kan aansluiten?

Groetjes,

Metalhead.

Edit: Ik gebruik Win Vista.
 
Laatst bewerkt:
Zou ik laten doen. Met die Geforce kun je niks( zit alleen maar een Video out op, geen in).
Je hebt een Video-capture kaart nodig en software. Goedkope capturekaarten geven geen geweldig beeld, en het geluid loopt vaak niet gelijk met het beeld. Dus laten doen, voor een paar 10-tjes.. Dat kan geloof ik zelfs bij de Hema! Of Hier: http://easy_edit.easyeditor.nl/Welkom.html
 
Laatst bewerkt:
Je hebt aparte usbapparaten of idd een capturekaart in je pc. Maar ook ik heb daar nooit goede ervaringen mee gehad. Wat voor omweg het ook kan zijn, ik doe het ook via de dvdrecorder.

Als je het natuurlijk niet vaker moet doen kan het bij zo'n servicedienst.
 
Nu is het nog eenmalig. In de toekomst zal ik mijn eigen video's ook wel om willen zetten, maar nu nog niet. Ik dacht dat als het via de videokaart kan dan ben ik goedkoop uit. Ik ga eens informeren wat het kost.

Bedankt voor de reacties.
 
Ik heb de video daarvoor op een HD recorder aangesloten, ging perfect. Dus als je die toevallig hebt.......
 
Beste meneer,

Ik ben begonnen als hobbyist om videobanden omzetten naar dvd.
Sinds dit jaar ben ik als professional begonnen met het overzetten van videobanden naar dvd.
De prijs die ik reken is 5,95 per band.

Meer informatie op *knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@svdmeulen:

Enkele postings van je aangepast. Wilt je stoppen met op deze manier reclame maken voor jezelf. Dit is niet toegestaan op Helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan