Frontlines Fuel of War opstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

raver

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
4
ik heb Frontlines Fuel of War binnengehaald en deze ge mount met daemon tools
geinstaleerd op m`n schijf, nu wil ik het spel opstarten dan zegt hij Verkeerde cd/dvd geplaatst plaats de orginele ffow cd/dvd dus kom ik niet verder dan dit iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Je zult een no-cd/dvd crack moeten plaatsten over de originele .exe van het spel.

Deze bevind zich vaan op de gemounte dvd in een apparte map. Verder zit er vaan een .NFO bestand bij (bij de download) welke je kunt openen met kladblok. Daarin staat alle informatie.
 
ik heb het .nfo bestand gevonden en uitgevoerd zo als er in beschreven stond, maar als ik nu het spel opstart krijk ik weer een melding: Frontlines Game werkt niet meer,,!! is dit nog op te lossen?
 
Ik heb precies het zelfde. Ik vind dit echt bagger want het heeft me 10 uur gekost voor het binnenhalen --.--,
 
ik heb inmiddels een patch gedowned en er overheen gezet geupdated en hij werk :D
 
kan je mij misschien vertellen welke patch je gedownload hebt. ik zelf de laatste updat egedownload en geïnstalleerd maar het spel werkt nog steeds niet
 
oke,, ik heb de patch voor je geupload bij 2shared, zie link als je deze installerd zal het vast wel lukken sucses er mee http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

links naar cracks e.d. zijn NIET toegestaan -- zie de huisregels
 
Laatst bewerkt door een moderator:
He boys

Volgens mij is het verwijzen naar cracks (no cd keys patches) niet toegestaan op helpmij...:evil:
 
Ik heb hetzelfde probleem

Ondanks dat ik de patch van jou (Raver was het toch?) die je geplaatst hebt geinstalleerd heb werkt FFOW nog steeds niet bij mij. Het probleem is namelijk dat het spel bij het opstarten (door op de geinstalleerde crack te drukken uiteraad) vast loopt. Om percies te zijn krijg ik eerst het introschermpje die gecentreerd in mijn beeld staat(dat mannetje met die dikke gun), vervolgens krijg ik een zwart beeld met een windowsmelding dat er "een fout is opgetreden bij het opstarten van het progamma".

Dus ondanks de patch en cracks kan ik het spel niet opstarten, kan ik het gewoon niet draaien op mijn cpu? Ik heb nog een "vrij" nieuwe cpu of hebben meerdere mensen met dit (gedownloade)
spel hetzelfde probleem?

Graag reacties!!!!!
 
probleem gevonden

Hallo Raver,

Ik heb het probleem gevonden waaron fuel of war niet goed reageerde. het bleek ageia Physx kaart te zijn. ik heb deze uitgeschakeld en het spel loopt goed

groeten,

flyhunter
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb het spel gekocht en geinstalleerd maar krijg ook de foutmelding die hierboven staat. Wat kan ik doen?
 
Hallo, ik heb het spel gekocht en geinstalleerd maar krijg ook de foutmelding die hierboven staat. Wat kan ik doen?


Mischien kan je de dingen proberen die ze hier boven hebben gezet.
Zoals een patch instaleren of de Physix kaart even uitschakelen als je het spel wilt spelen.

Ik heb het spel al verwijderd maar mischien komt er nog eens een tijd dat ik het weer ga proberen.:confused:
 
Mischien kan je de dingen proberen die ze hier boven hebben gezet.
Zoals een patch instaleren of de Physix kaart even uitschakelen als je het spel wilt spelen.

Ik heb het spel al verwijderd maar mischien komt er nog eens een tijd dat ik het weer ga proberen.:confused:

Telkens als ik dan dat bestand vervang, zegt hij dat ik het opnieuw moet updaten. Physix heb ik niet.

Is het spel de moeite waart? Anders doe ik het terug naar de winkel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Telkens als ik dan dat bestand vervang, zegt hij dat ik het opnieuw moet updaten. Physix heb ik niet.

Is het spel de moeite waart? Anders doe ik het terug naar de winkel.

Het schijnt dat bij meer dan 40% van de gene die hem hebben gekocht ( of gedownload) hij het niet doet, dus mischien ben jij er dan ook 1 van (ik ook).

Ik weet niet als ze het spel nog terug nemen, het moet wel binnen 24uur hé.

Ik hoop dat je achter het probleem komt, als het lukt post dan hier even wat je hebt gedaan!

Alvast bedankt:thumb:
 
Het schijnt dat bij meer dan 40% van de gene die hem hebben gekocht ( of gedownload) hij het niet doet, dus mischien ben jij er dan ook 1 van (ik ook).

Ik weet niet als ze het spel nog terug nemen, het moet wel binnen 24uur hé.

Ik hoop dat je achter het probleem komt, als het lukt post dan hier even wat je hebt gedaan!

Alvast bedankt:thumb:

ik kom even terug op mijn vorige bericht.

Ik heb sinds kort het spel weer en ik heb de 1.1.0 update erover heen gegooid.

Nu werkt hij wel!

:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Physix kaart...

Mischien kan je de dingen proberen die ze hier boven hebben gezet.
Zoals een patch instaleren of de Physix kaart even uitschakelen als je het spel wilt spelen.

Ik heb het spel al verwijderd maar mischien komt er nog eens een tijd dat ik het weer ga proberen.:confused:

he gast0185..
hoe krijg ik die kaart uitgeschakkeld.?
heb nou nieuw computer met alles der op wat fontline fuel of war vraagt qua syteem maar hij hapert nie normaal meer.. en muis werkt ook verkeerd in het spel wat ik nie kan veranderen in het spel irri dus..

Dus als iemand mij kan helpen graag.
:shocked: groetjes cellie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan