zijn er meedere type scart kabels

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
Berichten
362
ik heb een dvd die ook dts speelt , ik krijg het geluid via de tv
mijn vader heeft een dvd gekocht met dts , maar krijgt met de zelfde dvd geen geluid over de tv....

kan dat aan de scart liggen ,


gr. johan
 
DTS hangt meer af van de DVD speler volgens mij. Als deze geen DTS aan boord heeft kan hij dat ook niet afspelen op DTS.

Voor scart heb je 2 soorten. 1 soort waarvan maar een aantal pinnen worden gebruikt en een volwaardige die alle 21 pinntjes heeft en doorverbonden zijn.

Als je naar de SCART plug kijkt zie je wel of het er maar een paar zijn of alle 21.
 
de dvd speler ondersteunt dts . tekentje staat ook op de speler , dan moet het de scart zijn
 
Hoi.

Dit is een verkeerde instelling in je dvd speler.Dts heb je wat aan als je de dvd speler via home cinema set laat spelen het geluid dan. en zal niet via de scart verzonden worden.
Welke dvd speler heb je.

Modag
 
het is een sony dvd speler type , kan ik morgen geven , hij is van me vader ,
het vreemde is dat mijn dvd speler wel geluid doorgeeft (dts) via de tv , de zelfde dvd schijfje , bij me vader niet , terwijl de dvd van sony dts ondersteunt
 
Hoi,
Dan staat bij jouw toevalig de instelling goed, dan wacht ik je bericht weer af.

Modag
 
jip dat zou kunnen , nu stuurt hij het signaal naar een versterker , met uit niet , ik weet zeker dat ik hem aan het gezet
ik zal het terugzetten naar uit en laat je het weten , top voor het uitvogelen vast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan