Meerdere videobestanden tegelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexander24

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Berichten
12
Goede avond,

Ik ben een beetje aan het klooien met Windows Movie Maker, en nu vraag ik mij af of het mogelijk is om meerdere videobestanden tegelijk te laten afspelen? Ik heb namelijk een videobestand dat opgenomen is in de cockpit van een vliegtuig, en een videobestand dat opgenomen is van buitenaf. Nu wil ik dat beide bestanden tegelijk afgespeeld kunnen worden, maar merk in Moviemaker dat je maar 1 videobestand per keer kan laten afspelen... Iemand enig idee of het kan in Windows Movie Maker?? Zo niet, misschien een idee met welk (liefst gratis) programma dat wel kan?? Alvast bedankt!!

Vriendelijke groet,
Alexander
 
Heel erg als ik niet begrijp wat je bedoelt?

Hoe wil je ze gaan bekijken dan?


...


Of bedoel je een multi angle DVD maken?
 
Ik wil dus als eindresultaat 1 beeld met daarin bijvoorbeeld 2 aparte beelden, terwijl het vliegtuig de lucht in gaat zie je tegelijkertijd wat er in de cockpit gebeurd. Dat is het idee!

Groeten Alexander
 
Met wax op debugmode.com kun je een heel eind komen denk ik.

Enig nadeel van Wax vind ik de beperkte (geen) ondersteuning voor de aspect ratio in PAL/PAL breedbeeld.
De verhoudingen worden slechts weergegeven in pixels en die komen niet zonder meer overeen met 4:3 of 16:9 dus dat is even spelen met de settings. Er zit overigens een redelijke handleiding bij.



PS; zou je ook een Linux machine of dualboot hebben; Cinelerra.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan