backup van dvd film maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

snowflake

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2008
Berichten
8
Hallo ik heb de film spiderman1 maar zou nu graag een backup voor mezelf willen maken normaal doe ik dit met de nieuwste dvd fab platinum, maar bij deze film die toch al weer wat ouder is lukt het niet het programma vraagt of ik path player wil gebruiken omdat er een lees fout is gevonden als ik dit doe blijft ie maar bezig met openen van de film en dan negeer ik zelfs alle fouten. het lukt me echt niet ik dacht dat dit progje alle beveiligingen er uit zou krijgen maar ik weet het niet meer. HELP is er nog een beter programmaatje om dit te doen of zo iets???:(
 
Hallo snowflake,

Als je DVDFab origineel is (dus niet gekraakt) dan heb je ook een key gehad en kun je de vraag bij hen stellen.
Ik heb nooit problemen met DVDFab maar er kan een bug in zitten.
Als het probleem in het programma zit kunnen ze de bug oplossen.

Mvg, Wim
 
Ja dat zou kunnen maar heb em niet gekocht dus ja probleem maar het gekste is bij veel nieuwere films lukt het wel en bij deze dus niet heb dit probleem een tijd geleden ook bij the bourne ultimatum gehad zal denk ik toch aan de beveiliging liggen had gehoopt dat iemand een ander progje had die nog beter zou zijn afwachten maar.
 
Hoi,

met DVDShrink (?), klein beetje kwaliteit verlies maar wel een copie.....

Grtz.
 
Hallo snowflake,

Ik dacht al dat hij niet gekocht was.
Voor 49,99 euro heb je licentie met sleutel en levenslange update's.
Dit vind ik niet duur.

Je kan ook het voorstel van FunZip gebruiken.
AnyDVD is ook een programma dat de beveiliging verwijderd (helaas ook betaald) maar werkt dacht ik 30 dagen volledig.

Aan jou de keuze.

Mvg, Wim
 
Welkom bij Helpmij.nl

Vraag verplaatst je wordt er vanzelf heengebracht.
 
Nou heb ik geloof ik alles geprobeerd DVD shrink hierbij heb ik heel groot kwaliteit verlies en met anydvd blijft ie tijdens rippen ergens aan het begin hangen met een error.
Is deze DVD wel te kopieren of zo ik geloof niet voor mij HELP.
 
Zitten er soms veel beschadigingen op die schijf?
 
Zitten er soms veel beschadigingen op die schijf?

Ja want kleine krasjes hij in namelijk gehuurd en omdat ik hem nog wel eens wil bekijken wil ik em graag kopieren Heb bij dvd fab in de uitleg iets gezien over beveiligingen die door path player eruit gehaald worden en hier stond de naam spiderman tussen als voorbeeld van zo'n beveiligde film Zie DVDFab.com in de Tutorial - pathplayer bij scan BOV's (button over video) maar hier snap ik niet veel van!!!
Moet DVD fab het nu wel of niet kunnen????????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan