mpg naar avi (divX of Xvid)

Status
Niet open voor verdere reacties.

folkerth

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
105
Ik heb hier een hoop korte mpg filmpjes, die ik graag wil omzetten naar een avi bestand met divX of Xvid codering, zodat ik ze op mijn dvd speler (die divX en Xvid ondersteunt) kan afspelen. hier heb ik al wel een programma voor gevonden, maar ik zou graag een programma willen hebben die bestanden in de wachtrij kan zetten, en dat je ze dus niet allemaal apart moet aanklikken, want één voor één is niet te doen.

alvast bedankt, Folkert
 
Met Winavi [bijvoorbeeld] kun je een hele rits files aanklikken... daarna kies je "create seperate files" i.p.v. "merge into one file" en het programma werkt het hele rijtje keurig af.... elke conversie krijgt z'n eigen bestand...
 
Met Winavi [bijvoorbeeld] kun je een hele rits files aanklikken... daarna kies je "create seperate files" i.p.v. "merge into one file" en het programma werkt het hele rijtje keurig af.... elke conversie krijgt z'n eigen bestand...

oke, ga nu de trail downloaden en kjiken of het werkt... alvast bedankt
 
Met Winavi [bijvoorbeeld] kun je een hele rits files aanklikken... daarna kies je "create seperate files" i.p.v. "merge into one file" en het programma werkt het hele rijtje keurig af.... elke conversie krijgt z'n eigen bestand...

werkt goed & snel, en mn dvdspeler herkent de bestanden, bedankt voor de tip:D

t eenige wat nog even anders moet is de tekst in het beeld, omdat het een trail versie is...

maar t werkt goed:D

folkert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan