iso van ruim 6gb uitpakken en branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

snowflake

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2008
Berichten
8
Ik heb een iso van ruim 6 gig deze wil ik branden op dvd5 heb em uitgepakt met IZArc maar dan heb ik maar 3,99 gb in de video ts map, de film speelt wel als ik de vob's één voor één afspeel maar de ifo en bup doen niks denk dat er dus geen menu is of zo.
Heb in iso buster gekeken dan is video ts ineens wel ruim 6gb en heb ook veel meer vob's, maar weet niet hoe ik hier verder mee moet branden.
Kan dit of is IZArc niet goed om dit mee te doen.
Verder kan ik hem dan gewoon met dvd fab branden op een dvd5 (dvd fav comprimeert toch ook of niet)?????
 
die 6GB is de bedoeling dat je die op een dubble layer dvd brand?
 
Pak hem uit, met bv ultraiso en gooi hem daarna eens in dvd schrink om de vreemde talen en zo eruit te halen.
 
Op een DVD5 past max. 4.7 Gb; in Shrink zelfs nog iets minder. Je moet dus 2 Gb zien kwijt te raken. Met audio en extra's weg halen kom je daar niet aan. Je zult het video verder moeten comprimeren (tot een matige kwaliteit). Daarvoor zet je in Shrink 'automatic' op 'custom', en schuif je naar links. Als de groene balk aan het eind rood is, is de DVD nog te groot. Het beste kun je 'm denk ik toch als Duallayer houden.
 
6-4.7=1.3
Het is mij nog altijd gelukt, zonder "zichtbaar" beeldverlies.
Als hij/zij duallayer kon branden was de vraag hier niet gesteld!!





.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan