Weet iemand hoe ik zo'n plaatje maak ( abstract )

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
763
attachment.php


wel iets simpeler beginnen natuurlijk ;), maar weet iemand een goede tutrorial/programma?
 

Bijlagen

  • 22222.gif
    22222.gif
    59,8 KB · Weergaven: 188
Wilde ik net mijn zelf verzonnen plaatje laten zien dat in 10 minuutjes gemaakt is. Beetje fantasie is nooit weg.
 

Bijlagen

  • testtest.jpg
    testtest.jpg
    87,3 KB · Weergaven: 46
Wilde ik net mijn zelf verzonnen plaatje laten zien dat in 10 minuutjes gemaakt is. Beetje fantasie is nooit weg.

FANTASTISCH! Nu nog even vertellen met welk programma... en hoe......
 
Ik heb 4 plaatjes van internet gedownload en die vooraf met Photoshop dezelfde resolutie gegeven. Plaatje van de duif met de lasso-tool netjes uitgeknipt en geplakt op de achtergrond met de wolken. Daarna de duif-laag wat transparanter gemaakt door de dekking-schuif op 70 te zetten. Met een filter wat extra belichting in de wolk gezet (schijnwerper). Plaatje skelet vooraf met Image/Adjust een Cool filter gegeven (blauw) en als tweede laag op de achtergrond gezet. Tenslotte met de oude computer hetzelfde gedaan en met de Transform-optie wat perspectief gegeven.
 
Ik heb 4 plaatjes van internet gedownload en die vooraf met Photoshop dezelfde resolutie gegeven. Plaatje van de duif met de lasso-tool netjes uitgeknipt en geplakt op de achtergrond met de wolken. Daarna de duif-laag wat transparanter gemaakt door de dekking-schuif op 70 te zetten. Met een filter wat extra belichting in de wolk gezet (schijnwerper). Plaatje skelet vooraf met Image/Adjust een Cool filter gegeven (blauw) en als tweede laag op de achtergrond gezet. Tenslotte met de oude computer hetzelfde gedaan en met de Transform-optie wat perspectief gegeven.

ok bedankt,,


sorry dat ik het topic 2 keer plaatsten, maar dat komt omdat nadat ik het 1e topic had geplaatst hij er na 20 minuten nog niet stond en had ik hem opnieuw gemaakt, en nu staat de eerste er ook bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan