2 DVD's naar 1 DVD DL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cayenne

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Berichten
5
Heb een probleempje, zou graag twee DVD's branden op 1 DVD Dual Layer.
De DVD files staan op mijn HDD. Werk met Nero 7 (Nero Express) maar waneer ik de tweede DVD toevoeg, overschrijft hij gewoon de eerste. Weet iemand mss hoe ik dit kan oplossen ? :confused:
 
dit kan met dvdschrink, moet je wel bij opties dvd9 invoeren.
op internet is genoeg info over dvdschrink.
 
Dank u voor de snelle reactie :thumb:

Ik probeerde ze tesamen (eerst de 1ste dan de 2de) toe te voegen, maar dat lukte dus niet. Had ergens gelezen op het forum dat je bij de vraag "overschrijven of niet" gewoon "nee" moest antwoorden en dat de 2de dvd dan automatisch zou hernoemd worden naar DVD 2 en worden toegevoegd maar dat klopte niet.

Het zou mij verwonderen dat dit niet mogelijk zou zijn met Nero 7. Is toch daarvoor dat ze DL op de markt gebracht hebben zou ik zo denken ?

Heb hier ook nog ConvertXtoDVD, maar ik heb de VIDEO TS files al op schijf en hercoderen is dus niet nodig, ook omdat de kwaliteit er niet beter van wordt.
Vermoed dat ook DVDShrink eerst gaat hercoderen en dat zou ik eigenlijk willen vermijden.
 
Dank u voor alle hulp, heb ondertussen de oplossing al gevonden, nl. :

1. Open Nero Recode
2. Click "Compile a DVD"
3. Click "Import Title"
4. Select a title which will equal a VIDEO_TS set that is one or part of a movie
5. Click "Add Title"
6. Now repeat the last 3 steps with a 2nd title or 2nd half of a title and you are on your way.
7. Now the main screen shows 2 titles which might be 2 halves of the same title that will play as one long one.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan