Problemen met livestreams

Status
Niet open voor verdere reacties.

Florisdb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
2
Ik heb een probleem met het afspelen van livestreams. Ik heb nu een aantal keer unsuccesvol geprobeerd livestreams van onder andere schaatsen en voetbal te bekijken. Dit probeerde ik via de site van de NOS en via PlanetVoetbal.
Ik heb in een andere topic op dit forum al een aantal tips gelezen, maar het blijkt bij mij toch ergens anders aan te liggen dan bijvoorbeeld mijn versie van Windows of WMP.
Ik heb een legitieme versie van windows XP en ook mijn java is niet geblokkeerd. Ik kan wel gewoon via uitzendinggemist.nl en rtlgemist.nl etc kijken. Ook kan ik de livestream van NOS radio 1 en nederland.fm beluisteren.
Toch kan ik niet de livestreams van de NOS kijken. De player begint met laden als bij het terugkijken van een programma, maar als hij 'gereed' aangeeft blijft het scherm zwart en ook hoor ik geen geluid. Ik heb via de help functie geprobeerd zelf tot een oplossing te komen maar daar kom ik niet verder. Volgens de systeemcheck van de nos heb ik nl geen windows media player 9 of hoger, terwijl ik WMP 11 heb (gedownload via de microsoft site en daarbij bleek dat mijn XP versie legitiem is).
Toch kan ik niet op de knop Upgrade klikken die bij de aanbevolen website ( http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/en/indivit.asp ) . Kan iemand mij hiermee helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan