printen in netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
2.120
Hallo,

Ik heb in huis drie computers met XP erop.
De pc beneden is bedraad naar mijn router en de twee computers boven zijn draadloos.
Op de pc beneden zit mijn printer,

Omdat de kinderen voor school nogal eens moeten printen heb ik de printer gedeeld met de twee computers boven.
Dit alles werkt ook perfect.

Nu het probleem.
Als ik boven iets uit wil printen dan print de printer die is aangesloten op de pc beneden alles in het groen uit terwijl we toch zwarte letters hebben geselecteerd.
Als ik het "word bestand" beneden uitprint dan print de printer wel in het zwart.
Ik snap hier werkelijks niks van.
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en wie heefd het verlossende antwoord zodat alles wat ik boven wil printen ook in het zwart uit de printer komt?
 
Heb je de printer al eens verwijderd van de andere twee computers, en opnieuw aangeklikt vanuit Mijn netwerklocaties, zodat de drivers opnieuw worden geïnstalleerd?
 
Heb je de printer al eens verwijderd van de andere twee computers, en opnieuw aangeklikt vanuit Mijn netwerklocaties, zodat de drivers opnieuw worden geïnstalleerd?

Nee dat heb ik niet gedaan.
Zou dat kunnen helpen dan?
Het gekke is namelijk dat alle twee de pc's de groene kleur geven.
 
Laatst bewerkt:
Wie weet, probeer het maar. De drivers worden vanaf de andere pc gehaald, dus je hebt er geen cd of iets dergelijks voor nodig.
 
Laten we hier verder gaan stranger:)

Ik heb je tip uitgevoerd en helaas heeft dat niks geholpen.
Heb je nog een idee?
Of andere lezers misschien?
 
Klinkt wat vreemd misschien, maar kies bij het afdrukken eens voor afdrukken in grijsschaal. Wordt de tekst dan wel zwart geprint, of nog steeds groen?
 
Klinkt wat vreemd misschien, maar kies bij het afdrukken eens voor afdrukken in grijsschaal. Wordt de tekst dan wel zwart geprint, of nog steeds groen?


Hoi,

Ik heb even lopen zoeken maar ik kan geen knop vinden waarmee ik de printer in grijsschaal kan selecteren.
Ik heb trouwens een hp 3550 printer
 
Als je naar Bestand > Afdrukken gaat, kan je klikken op Voorkeurinstellingen voor afdrukken. Daar staat waarschijnlijk onder het tabblad Kleur de mogelijkheid om af te drukken in grijsschaal.
 
Als je naar Bestand > Afdrukken gaat, kan je klikken op Voorkeurinstellingen voor afdrukken. Daar staat waarschijnlijk onder het tabblad Kleur de mogelijkheid om af te drukken in grijsschaal.

Heb even in het help programma van HP gekeken.
Om in grijswaarde af te drukken moet ik de kleurenpatroon:confused: er uithalen.
Dit dus maar even gedaan.
Echter nu wordt er niks op het papier gedrukt.
Er komt nu dus een leeg stukje papier uit de printer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan