Een groot internet probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

navavista

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
77
Hoi iedereen,

Zit met een probleem op mijn internet. Hij gaat op bepaalde sites heel traag en langzaam. En als ik contal alt delete doe dan loopt het hele systeem gewoon vast. Ik heb toen geprobeerd windows update te downloaden. Maar steeds als ik dat doe krijg ik een foutmelding.Wanneer ik internet even niet gebruik valt de verbinding zelfs weg. Weet iemand misschien hoe ik dit valt op te lossen?
 
Heb je Dial-a-fix al geïnstalleerd en gebruikt vanwege dit probleem. En als ik mijn windows via dat programma probeer te updaten krijg ik steeds deze foutmelding te zien.
error found on C:\windows\system32\wuaueng.ddl

Door deze foutmelding kan ik windows xp alsmaar niet updaten. En zie ik onderin ook een ballonetje met een kruisje dat de automatisch updates uitgeschakeld staan. Het lukt mij niet om het terug te zetten op de automatisch updates. Of misschien zijn er nog een paar extra handelingen bij die ik er nog bij had moeten verrichten. Wie weet zijn daar nog extra opties voor?
Desondanks is dit de legale windows xp versie. Dus vraag ik mij af hoe ik de pc alsnog zou kunnen updaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan