Media Player 11 (bewerken van muziek)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rohff

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Berichten
49
Ik hoop dat jullie mij kunne helpen met mijn volgend probleem:

Ik heb Windows Media Player 11 sinds een paar maanden. Ik heb nu een paar nummers die ik graag zou willen bewerken (titel, artiest, album,...). Met de vorige edities van WMP hoefde je alleen een nummer te openen met WMP en door daarop te klikken (met de rechtermuisknop) kon je het nummer meteen bewerken. Met WMP 11 is dit anders. Ik krijg geen 'bewerken' optie. Hoe moet ik mijn nummers dan bewerken?

dank je :)
 
ik dacht dat dit een gemakkelijke vraag zou zijn voor jullie :confused: ?
 
Laatst bewerkt:
rohff, het is niet echt netjes om al na 4 uur een kick te doen (kick = nieuw bericht, om je topic omhoog te krijgen).

wmp , ik neem aan dat je bedoelt dat je de mp3 tag aan wilt passen.
vanuit het venster "nu afspelen" kan het niet.
je kan wel de muziek toevoegen in de "mediabibliotheek" en hier kan je het wel veranderen.
re klik op het te veranderen stukje en kies bewerken.

het is trouwens altijd makkelijker om een apparte mp3 tag editor te gebruiken (zeker als je het wat vaker doet en voor hele albums.
http://www.mp3tag.de/en/
= gratis
 
rohff, het is niet echt netjes om al na 4 uur een kick te doen (kick = nieuw bericht, om je topic omhoog te krijgen).

wmp , ik neem aan dat je bedoelt dat je de mp3 tag aan wilt passen.
vanuit het venster "nu afspelen" kan het niet.
je kan wel de muziek toevoegen in de "mediabibliotheek" en hier kan je het wel veranderen.
re klik op het te veranderen stukje en kies bewerken.

het is trouwens altijd makkelijker om een apparte mp3 tag editor te gebruiken (zeker als je het wat vaker doet en voor hele albums.
http://www.mp3tag.de/en/
= gratis

dank je!!!!!!! Dit is net wat ik nodig heb!! :thumb: Dat gedoe met de mediabibliotheek is te ingewikkeld en neemt veel tijd in trouwens...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan