volledig scherm mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

acerboost

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2006
Berichten
4
Als ik filmpjes download vh internet of een dvd in mijn computer stop, krijg ik automatisch een volledig scherm waarop de beelden te zien zijn. Dit geldt voor windows media player, realplayer, gomplayer etc.
Alle instellingen in de mediaplayer heb ik al gewijzigd.
Het idiote is dat als ik mijn computer bij iemand anders gebruik dat dan wel een klein beeld in het beeldscherm verschijnt (zoals het hoort). De mediaplayer etc is dus in orde. Het lijkt mij dat er een " foutje" is met mijn beeldscherm of wat dan ook. Evt in combinatie met mijn videokaart of wat dan ook. Wie o wie heeft zoiets wel eens eerder aan de had gehad of weet hoe ik dit kan oplossen. Het is naar mijn idee een kwestie van iets wijzigen, een vinkje aan of uitzetten of wat dan ook. Ik zou heel erg blij zijn indien iemand weet hoe ik dit kan oplossen en hoor graag van deze of gene. Bij voorbaat alvast heel veel dank...
 
Breedbeeld monitoren hebben tegenwoordig opties om inhoud passend te maken aan de grootte van het scherm. Hier staat mogelijk ingesteld dat het beeld passend gemaakt moet worden aan het actieve venster. Dat is handig als je de monitor gebruikt om film te kijken. Zoek dit dus eens op in het menu dat in beeld verschijnt op de monitor als je op het menuknopje drukt of in de instellingen van het stuurprogramma van de monitor die meestal een pictogram in de systemtray heeft, te vinden is in het context menu van het bureaublad of bij de tabbladen van geavanceerde instellingen van het beeld. Selecteer dat alles 1:1 moet worden getoond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan